перейти на сайт>>

Література «шрамів» у творчості Лю Сіньу

ID роботи: 8486
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

ВСТУП

Розділ 1. МОДЕРНІЗМ В КИТАЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ТА «ЛІТЕРАТУРА ШРАМІВ»

1.1. Витоки літератури «шрамів»

1.2. Ідейні та художні особливості літератури «шрамів»

Розділ 2. Проблемно-тематичні особливості оповідання Лю Сіньу «Класний керівник»

2.1.  Особливості побудови сюжетної лінії

2.2. Характеристика основних персонажів (учитель Чжан, Сун Баоці, Сє Хуеймінь, Ші Хун)

2.3.  Ознаки літератури «шрамів» у творі

Розділ 3. Проблема особистісної ідентичності в оповіданні Лю Сіньу «Мені дорогий кожен зелений листок»

3.1. Структурні особливості сюжету

3.2. Особливості зображення учительського колективу

3.3 Образ Вей Цзінсіна (портрет, вчинки, погляди, особливості)

3.4. Ознаки літератури «шрамів» у творі

Висновки

Список використаної літератури



Висновок:

У даній курсовій роботі я дослідила новий період розвитку сучасної китайської літератури - «літературу шрамів». Основою рисою якої є  засудження «культурної революції» та крик інтелігенції, яка залишилась постійним об’єктом знущань і принижень. Освічених людей мордували насмішками і знущаннями, голодом і ганебними стовпами, їх відправляли на «трудове перевиховання» в село - таким чином, основою репресій стало безперервний психологічний тиск. Інтелігенція стала повертатися до своїх звичайних занять: викладання, письменство, журналістика. Але письменники не змогли мовчати, вони хотіли кричати на весь світ про біль, який завдала їм культурна революція».

«Література шрамів» включає в себе кілька напрямків: «сільські», «міські» і «дитячі шрами». У всіх трьох зачіпаються схожі проблеми, тільки розкриваються вони трохи по-різному, використовуються різні декорації. Незважаючи на смислову глибину і емоційність цих напрямків, багато критиків сходяться на тому, що естетична цінність даних творів невелика: звичайний, майже примітивний сюжет, лінія розповіді обривисті, а критика груба і неприкрита. Але на те були свої причини: по-перше, гостра необхідність виговоритися (форма викладу в даному випадку не грала жодної ролі) і, по-друге, зниження загального рівня естетичного сприйняття в Китаї.

Розкрили сюжетну лінію розповіді Лю Сіньу «Класний керівник». У центрі оповідання діти, чия психіка покалічена роками Культурної Революції - дитяча жорстокість в самому її гіпертрофованому варіанті - і вчитель, який намагається їм допомогти. Перший час твір наштовхнувся на стіну мовчання - ніхто не знав, як оцінювати настільки відкриту критику режиму. Пізніше розгорілася бурхлива дискусія, критики вважали, що твір Лю Сіньу аморальний, а самого автора варто відправити виправлятися в село, як заповідав дідусь Мао. І, можливо, так би воно й сталося, якби у письменника не знайшлися впливові захисники, з чиєю допомогою він в результаті отримав всенародне визнання, пост головного редактора «Народної літератури» та Національну премію за кращу розповідь року.

В оповіданні «Мені дорогий кожен зелений листок» сюжет полягає у висвітленні вчителя математика Вея Цзіньсіна, якого не включили в список кандидатів на звання кращого викладача тому, що колеги вважали його дивакуватим. За Вея гарно відзивався і найстарший – учитель У. Вей доступно пояснював матеріал школярам, які за це його і поважали. А Сяо Юй завжди перечив і старався висміяти Вея Цзіньсіна в будь-якій ситуації. Тільки, як завідувач навчальною частиною охарактеризував Вея секретарю парторганізації, вона теж настояла на внесенні змін в список кандидатів. Так Вея Цзіньсіна включили в список кандидатів на кращого викладача.

Також у роботі подано детальна характеристика образів основних героїв у повісті «Класний керівник»: учителя Чжана, Сун Баоці, Сє Хуеймінь, Ші Хун.

В оповіданні «Мені дорогий кожен зелений листок» описано основного персонажа Вей Цзіньсіна і учительський колектив.

Виокремили у творах Лю Сіньу такі ознаки літератури «шрамів»:

- критичне ставлення до «банди чотирьох»;

- проблеми бюрократії китайського суспільства;

- опис дітей, які живуть у період невідомого, коли інтелігенція тільки почала відроджуватаися;

- відображення понівеченого розуму і душі під впливом «культурної революції»;

- трудове перевиховання.

Письменники континентального Китаю все рідше зверталися до моментів з сумного минулого, а кількість нових унікальних напрямів почало поступово зростати.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: