перейти на сайт>>

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ОРГАНІЗАЦІЇ В КРИЗОВИХ УМОВАХ

ID роботи: 9623
Тип роботи:
Об'єм: 51 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Характеристика теоретичних підходів до проблеми управління персоналом в кризових умовах

1.1. Система управління персоналом як одна із найважливіших складових діяльності підприємства

1.2. Особливості управління персоналом у кризових умовах

1.3. Складові системи управління персоналом в системі антикризового управління

Розділ 2. Дослідження особливостей управління персоналом в умовах кризи

2.1 Загальна характеристика підприємства та аналіз його техніко-економічних показників

2.2 Аналіз системи управління персоналом на ПАТ «Хмельницький механічний завод»

Розділ 3. Пропозиції щодо підвищення ефективності упралвння персоналом в кризових умовах

3.1. Характеристика сучасних методів управління персоналом в кризових умовах

3.2. Виявлення чинників впливу на формування системи управління персоналом в кризових умовах

3.3 Напрями оптимізації управління персоналом  в кризових умовах

ВИСНОВКИ

Використана література

Додатки



Висновок:

Важливою складовою антикризового менеджменту є антикризовий менеджмент персоналу підприємств. Антикризовий менеджмент персоналу відрізняється від звичайного менеджменту людських ресурсів низкою особливостей, що зумовлюється складністю прийняття управлінських рішень в умовах мінливого середовища, обмеженості ресурсів, високої ціни помилок при прийнятті рішень, а також складністю оцінки людського фактора.

 Організаційні зміни, що стають відповіддю на розростання кризових тенденцій, можуть стати запорукою виживання підприємства в умовах економічної кризи, однак водночас і здатні зашкодити мотивації працівників, їх лояльності, довірі до керівництва, власників підприємства, а відтак – до зростання плинності кадрів, зокрема втрати ключових кадрів, погіршення загального мотиваційного клімату, зниження продуктивності праці. Це у свою чергу спричинятиме ескалацію спротиву змінам й у кінцевому результаті лише загострить кризу підприємства та значною мірою похитне економічну безпеку.

 З метою недопущення подібних явищ в антикризовому управлінні персоналом на кожному етапі реалізації управлінських функцій необхідно враховувати людський фактор, дотримуватись основоположних гуманістичних цінностей та цінностей компанії, зміцнювати організаційну культуру, провадити роз’ясню­вальну роботу з приводу змін, що відбуваються.

Як показав проведений аналіз діяльності ПАТ «Хмельницький механічний завод», у  2016 році спостерігається погіршення ефективності функціонування заводу: скорочення виручки від реалізації, чисельності працівників.

Таким чином, система управління персоналом в умовах тривалої кризи повинна відповідати наступним основним вимогам:

зберігати або підвищувати продуктивність праці персоналу;

бути гнучкою;

бути економічною;

вміло і юридично бездоганно проводити організаційно-штатні заходи.

Криза не тільки створює проблеми, але й відкриває перед будь-якою компанією нові можливості: побудувати більш ефективну систему управління персоналом, підібрати більш ефективний персонал, звільнитися від надлишку працівників на непродуктивних напрямках, оптимізувати витрати на персонал. Треба тільки не упустити можливість скористатися ситуацією.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: