перейти на сайт>>

Бізнес план виробництва мінеральних удобрень на прикладі ТОВ НВФ ««Хімагросервіс»

ID роботи: 1048
Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Резюме
1 загальна характеристика підприємства тов «хімагросервіс»
Параметр
2 дослідження ринку та характеристика продукції
3 план маркетингу
4 виробничий план
5 організаційний план
6 оцінка ризиків та страхування
7. Фінансовий план
8 стратегія фінансування
Перелік використаних джерел



Висновок:

Головною метою проекту є провадження нових технологій та більше проникнення на внутрішній та російський ринок, наступне розширення ринкової частки. Головною стратегією фірми повинна стати комплексна стратегія по виробництву нового продукту більш високої якості з більш низькими цінами, а також розширення асортиментів послуг. Виходячи із цього, стратегією маркетингу обирається стратегія розширення попиту за рахунок стимулювання обсягу продажів, цінової політики й нецінових факторів конкурентної боротьби, створення позитивного іміджу виробника. Головними конкурентними перевагами даного проекту є: використання нового високопродуктивного обладнання, що дозволить підвищити якість і знизити вартість продукції; введення системи накопичувальних знижок і індивідуального підходу до потреб кожного клієнта.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: