


Змiст:
Вступ
1. Історичні передумови вининкнення та розвитку кадрових служб
1.1. Історія розвитку кадрових служб
1.2. Передумови формування вітчизняного кадрового менеджменту
1.3. Структура кадрової служби
2. Організаційний розвиток кадрових служб в Україні
2.1. Сучасний стан кадрової роботи в Україні
2.2. Завдання і напрями роботи служб управління персоналом
2.3. Характеристика організаційного розвиток кадрових служб в Україні
3. Проблеми та перспективи організаційного розвитку кадрових служб в Україні
3.1. Досконалення співпраці роботодавця із кадровою службою
3.2. Характеристика основних проблем розвитку кадрових служб на сучасному етапі
3.3. Основні напрями перебудови роботи кадрових служб в Україні
Висновки
Використана література
Висновок:
Сьогодні на підприємствах склалася ситуація, при якій керівництво єдиним процесом кадрової роботи здійснюють відразу декілька підрозділів
відділ кадрів, підлеглий заступникові керівника по кадрах; відділ підготовки кадрів, підлеглий головному інженерові; служба соціального розвитку, підпорядкована, як правило, безпосередньо керівникові організації; відділ праці і зарплати, підлеглий головному економістові або заступникові керівника по економіці. Тому представляється доцільним зведення відділів організації праці і заробітної плати, що існують нині, підготовки кадрів, соціального розвитку в єдину кадрову службу під керівництвом керівника (директори) по людських ресурсах.
Додання цій службі необхідних науково-дослідницьких і освітньо- методичних підрозділів дозволить забезпечити комплексне управління персоналом, відповідно до сучасних вимог кадрової політики в процесі переходу до ринкових відносин. Аналіз господарської практики і перспектив розвитку суспільного виробництва дозволяє з достатнім ступенем точність припустити, що майбутнє в управлінні персоналом належить саме таким могутнім кадровим службам, здатним ефективно використовувати сучасні наукові розробки і новітні комп'ютерні технології в своїй практичній діяльності.
Підвищення ролі соціальною складовою підприємства обумовлює поява у сфері управлінської праці нової професії – менеджера по кадрах, тобто професійного керівника, висококваліфікованого фахівця з роботи з персоналом, підготовка якого і забезпечення його безперервної освіти встала сьогодні зі всією гостротою. Ринкова економіка пред'являє і нові вимоги до менеджерів кадрової служби, в числі яких: цілеспрямованість; масштабність; комунікативність; здатність аналізувати і вирішувати комплексні проблеми; синтезувати рішення в умовах невизначеності і обмеженості інформації; творчий початок і компетентність; організаторські здібності.
Від менеджерів даної служби потрібні також достатньо глибокі знання в області техніки і технології конкретного виробництва, організації і мотивації праці, трудового законодавства, психології і соціології праці і управління, виробничої педагогіки, організації сучасного діловодства. Їм необхідні міцні навики ефективного спілкування з людьми, використання інформаційно-обчислювальної техніки і ін. При цьому менеджер по кадрах є головним носієм і розповсюджувачем організаційної культури фірми, що вимагає від нього високого розвитку етично-психологічних якостей.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com