перейти на сайт>>

Організаційний розвиток кадрових служб в Україні

ID роботи: 3172
Тип роботи:
Об'єм: 52 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
1. Історичні передумови вининкнення та розвитку кадрових служб
1.1. Історія розвитку кадрових служб
1.2. Передумови формування вітчизняного кадрового менеджменту
1.3. Структура кадрової служби
2. Організаційний розвиток кадрових служб в Україні
2.1. Сучасний стан кадрової роботи в Україні
2.2. Завдання і напрями роботи служб управління персоналом
2.3. Характеристика організаційного розвиток кадрових служб в Україні
3. Проблеми та перспективи організаційного розвитку кадрових служб в Україні
3.1. Досконалення співпраці роботодавця із кадровою службою
3.2. Характеристика основних проблем розвитку кадрових служб на сучасному етапі
3.3. Основні напрями перебудови роботи кадрових служб в Україні
Висновки
Використана література



Висновок:

Сьогодні на підприємствах склалася ситуація, при якій керівництво єдиним процесом кадрової роботи здійснюють відразу декілька підрозділів
відділ кадрів, підлеглий заступникові керівника по кадрах; відділ підготовки кадрів, підлеглий головному інженерові; служба соціального розвитку, підпорядкована, як правило, безпосередньо керівникові організації; відділ праці і зарплати, підлеглий головному економістові або заступникові керівника по економіці. Тому представляється доцільним зведення відділів організації праці і заробітної плати, що існують нині, підготовки кадрів, соціального розвитку в єдину кадрову службу під керівництвом керівника (директори) по людських ресурсах.
Додання цій службі необхідних науково-дослідницьких і освітньо- методичних підрозділів дозволить забезпечити комплексне управління персоналом, відповідно до сучасних вимог кадрової політики в процесі переходу до ринкових відносин. Аналіз господарської практики і перспектив розвитку суспільного виробництва дозволяє з достатнім ступенем точність припустити, що майбутнє в управлінні персоналом належить саме таким могутнім кадровим службам, здатним ефективно використовувати сучасні наукові розробки і новітні комп'ютерні технології в своїй практичній діяльності.
Підвищення ролі соціальною складовою підприємства обумовлює поява у сфері управлінської праці нової професії – менеджера по кадрах, тобто професійного керівника, висококваліфікованого фахівця з роботи з персоналом, підготовка якого і забезпечення його безперервної освіти встала сьогодні зі всією гостротою. Ринкова економіка пред'являє і нові вимоги до менеджерів кадрової служби, в числі яких: цілеспрямованість; масштабність; комунікативність; здатність аналізувати і вирішувати комплексні проблеми; синтезувати рішення в умовах невизначеності і обмеженості інформації; творчий початок і компетентність; організаторські здібності.
Від менеджерів даної служби потрібні також достатньо глибокі знання в області техніки і технології конкретного виробництва, організації і мотивації праці, трудового законодавства, психології і соціології праці і управління, виробничої педагогіки, організації сучасного діловодства. Їм необхідні міцні навики ефективного спілкування з людьми, використання інформаційно-обчислювальної техніки і ін. При цьому менеджер по кадрах є головним носієм і розповсюджувачем організаційної культури фірми, що вимагає від нього високого розвитку етично-психологічних якостей.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: