Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Вступ
1. АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРОЦЕС: ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА
1.1. Аналіз теоретичних підходів до визначення адміністративного процесу
1.2. Структура адміністративного процесу
2. адміністративне судочинство як система принципів та адміністративно-процесуальних норм
2.1. Сутність та ознаки адміністративного процесу
2.2. Система принципів адміністративного процесу України
Висновок
Список літератури
Висновок:
Таким чином, головним висновком, що випливає з аналізу адміністративного судочинства як важливого інституту здійснення судової влади, є те, що розвиток цього інституту перебуває у взаємозв’язку з проведенням судової реформи, яка охоплює питання судоустрою і здійснення судочинства. Формування адміністративних судів відповідає потребам побудови правової держави, в якій мають бути встановлені та забезпечені публічні інтереси, що означатиме необхідність піклування держави про судово-правовий захист суб’єктивних публічних прав і свобод громадян і юридичних осіб.
Адміністративне судочинство – це особлива, окрема адміністративна галузь правосуддя. До відання адміністративного судочинства віднесено спори, що виникають у сфері публічної діяльності між громадянами чи юридичними особами з одного боку, і публічною адміністрацією – з іншого.
На даний час у вітчизняній правовій науці виокремлюються 2 підходи співвідношення адміністративного судочинства та адміністративної юстиції. Перший, широкий підхід, передбачає, що обидва поняття співвідносяться як загальне і часткове. Вузький підхід передбачає, що адміністративна юстиція та адміністративне судочинство - тотожні поняття, оскільки адміністративне судочинство становить процесуальний вираз адміністративної юстиції.
Незважаючи на те, що терміни «адміністративне судочинство» і «адміністративний процес» можна вживати як тотожні, у КАСУ вони розмежовані. Адміністративне судочинство – це «діяльність адміністративних судів щодо розгляду і вирішення адміністративних справ у порядку, встановленому цим Кодексом». Адміністративний процес – це «правовідносини, що складаються під час здійснення адміністративного судочинства».
Провадження у справах про адміністративні правопорушення має свою структуру, утворювану сукупністю стадій, що характеризуються специфічною функціональною спрямованістю, відносною самостійністю та логічною завершеністю. Традиційно виділяють такі стадії провадження у справах про адміністративні правопорушення (адміністративно-юрисдикційного провадження):
адміністративне розслідування (порушення справи; встановлення фактичних обставин; процесуальне оформлення результатів розслідування; направлення матеріалів для розгляду за підвідомчістю);
розгляд справи (підготовка справи до розгляду та заслуховування; аналіз зібраних матеріалів, обставин справи;
перегляд постанови (оскарження, опротестування постанови; перевірка законності постанови, винесення рішення; реалізація рішення);
виконання постанови (звернення постанови до виконання; фактичне виконання; закінчення виконання справи).
Принципи адміністративного судочинства тісно взаємопов’язані між собою та з чинним адміністративним законодавством. Принципи обумовлюють зміст законодавства, створення законодавчих актів, що має здійснюватися відповідно до загальновизнаних принципів. У той же час саме завдяки нормам законодавства принципи знаходять своє зовнішнє відображення, забезпечують реалізацію конституційних принципів щодо верховенства права, в тому числі й в адміністративному судочинстві, як одній з форм правосуддя в демократичній, правовій, соціальній державі.
До загальних принципів, які встановлені законодавством про судочинство, належать: процесуальна рівність сторін, раціональна процесуальна форма, неможливість процесуального сумісництва, усність, безпосередність. Процесуальні принципи здійснення правосуддя в адміністративних судах закріплені в КАСУ, а саме: верховенство права, законність, рівність усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальність сторін, диспозитивність, обов’язковість судових рішень, а також офіційність.
Перспективними напрямами дослідження адміністративного судочинства в Україні, його й принципів можуть вважатися розгляд право виховного характеру означеної сфери судочинства, а також узгодження вітчизняних норм адміністративної юстиції з чинними у Європейському Союзі.
Ефективна діяльність адміністративних судів має носити право виховний характер та певне ідеологічне навантаження, зокрема поширення та закріплення впевненості у громадян, що людина, яка проживає у вільному суспільстві, повинна негайно реагувати на ті дії та рішення управлінських органів, які порушують її права. Адже прийняття справедливих рішень судом у справах за позовами громадян до органів управління збільшувало б довіру до суду, бажання звертатися за поновленням порушених прав. Звісно, що такий вектор функціонування адміністративного судочинства буде дійовою протидією для такого лиха сучасної правової системи в Україні як корупція. Зрештою, важливим чинником потреби оптимізації функціонування адміністративного судочинства в Україні є курс нашої держави на вступ до ЄС Вказане передбачає поступову інтеграцію вітчизняного адміністративного права із загальноєвропейським, а також приведення системи адміністративного судочинства до відповідності із міжнародно-правовими загальновизнаними стандартами.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com