перейти на сайт>>

Багатогранність і динаміка характерів у комедіях Шекспіра

ID роботи: 2388
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
1. Місце комедійного жанру у творчості В. Шекспіра
1.1. Творча спадщина В. Шекспіра
1.2. Комедійний жанр у творчості Шекспіра
2. Еволюція характерів героїв комедій Шекспіра
2.1. Тематика та сюжети комедій Шекспіра
2.2. Дослідження багатогранності та динаміки характерів героїв комедій Шекспіра
Висновок
Використана література



Висновок:

В. Шекспір – колосальне явище в історії світової культури. Його спадщина стала невід'ємною частиною духовного життя людства, активно засвоюється національними літературами усіх країн світу.
Шекспір був талановитим ліричним поетом, але світову славу він придбав перш за все як драматург, автор історичних хронік, комедій, трагедій і трагікомедій.
Комедії Шекспіра належать до найчудовіших зразків європейської комедіографії епохи Відродження.
Комедія Шекспіра не була сатиричною і цим різко відрізнялася від всього подальшого розвитку жанру. Її сміх йде від відчуття повноти життя, її сили, краси, мінливості. У шекспірівської комедії є своя велика тема – Природа. У неї є свій улюблений герой – блазень, виконаний знання життя не який вона здається, а яка вона є.
Всі ранні комедії Шекспіра можуть бути визначені по назві першої з них – «Комедія помилок». Проте джерело і традиція комічного в них варіюються. Якщо основою «Комедії помилок» були зразки античної, римської комедії, то комедія «Приборкання норовистою» (1594) указує на зв'язок шекспірівського сміху з народним карнавалом.
Норовистість, виявляється, не так вже складно приборкати, якщо вся справа не в її характері, – сильному, позбавленому дріб'язковості, а тому на перевірку куди менш норовистому, чим у багатьох інших героїнь, а в тому, що ще не знайшовся приборкувач. Женихи Бьянки? Їх неможливо представити поряд з Катаріной. Виник Петруччо, і все стало на свої місця. Все в цій комедії дано з карнавальним надлишком: і первинна норовистість дружини, і як виправний для неї засіб тиранення чоловіка, і, нарешті, мораль під завісу. Без поправки на карнавальність не можна сприймати ні перевиховання героїні, ні повчальної мови, вимовленої нею як урок іншій норовистості.
Комедія «Сон в літню ніч» (1595-96) оповідає про примхливість любовного відчуття, про його право, підтверджене дивом природи, яке тут же матеріалізується чарівним миром лісу, де правлять Оберон, Тітанія, ельфи. «Сон в літню ніч» – одна з найсвітліших, музичніших, витонченіших комедій Шекспіра. Здається, вона і виникла так само легко, на єдиному натхненному диханні. Можливо, так і було. Але тоді вражає інша здатність Шекспіра – звести воєдино різноманітний сюжетний матеріал і на його основі створити абсолютно новий твір.
Шекспір у творчості винайшов абсолютно нові художні прийоми, які мали велику естетичну силу, він створив підґрунтя для персонажів, які заглиблюються в собі, розпочинаючи тиради саморефлексій. Драматургія письменника базується на проблемі індивідуального героя, замкненого у своїх пристрастях, який іще не може знайти гармонійного розв’язання проблеми (ця проблематика постане і у центрі раннього німецького романтизму, для якого англійський драматург буде взірцем).
Герої шекспірівських п'єс були не вигаданими, говорили живою мовою, діяли відповідно до ситуації. А головне – позбавленими однозначності, складними й суперечливими, як і будь-яка людина взагалі.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: