перейти на сайт>>

Взаємозв’язок дошкільного виховного закладу і сім’ї у вихованні дітей

ID роботи: 1398
Тип роботи:
Об'єм: 47 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні основи взаємодії ДНЗ з батьками у вихованні дітей
1.1. Проблема взаємодії ДНЗ з батьками в педагогічній спадщині видатних педагогів
1.2. Соціальна характеристика сучасного родинного та суспільного виховання
1.3. Організація взаємодії ДНЗ з батьками
Розділ 2. Практичні аспкти організації взаємодії ДНЗ з батьками
2.1. Дослідження ефективності взаємодії батьків та ДНЗ у процесі виховання дитини
2.2. Створення умов, спрямованих на розвиток взаємодії батьків і дитини в умовах ДНЗ
2.3. Дослідження ефективності впливу групових занять на розвиток взаємодії між батьком і дитиною
Висновок
Список використаних джерел
Додатки



Висновок:

В даний час необхідність суспільного дошкільного виховання не викликає ні у кого сумнівів. Останніми роками до дошкільних установ пред'являються підвищені вимоги. Відносини дошкільної установи з сім'єю повинні бути засновані на співпраці і взаємодії за умови відвертості дитячого саду всередину (залучення батьків до освітнього процесу дитячого саду) і назовні (співпраця ДНЗ з розташованими на його території соціальними інститутами: загальноосвітніми, музичними, спортивними школами, бібліотеками і так далі).
Сучасні дитячі дошкільні заклади стають відкритими для батьків, дітей і громадськості. Вони все більше уваги приділяють освіті та вихованню батьків, вважаючи це одним із принципово важливих чинників успішного розвитку і виховання дітей. Вплив дошкільних закладів на розвиток педагогічної культури батьків буде ефективним, якщо відповідатиме таким критеріям:
1. Спрямованість і адресованість. Даючи конкретні поради, рекомендації, педагоги повинні знати особливості конкретних сімей. Нерідко батьки самі звертаються до вихователів за педагогічними порадами, у тому числі з конкретними питаннями щодо власної дитини.
2. Оперативний зворотний зв'язок. Робота педагога з батьками має вибудовуватися на основі живого діалогу, в процесі якого він з'ясовує рівень сформованості педагогічних знань і навичок батьків, вносить за необхідності відповідні корективи.
3. Індивідуалізація педагогічного впливу. Працюючи з батьками, вихователь допомагає їм використовувати педагогічні знання не як абстрактні істини, а як керівництво до практичних виховних дій, спрямованих на конкретну дитину з її особливостями, перспективами вікового та індивідуального розвитку.
Форми роботи з батьками можуть бути колективними, індивідуальними, наочно-інформаційними. До колективних форм роботи належать батьківські збори (групові та загальні), на яких обговорюються проблеми життєдіяльності групи і дитячого садка; зустрічі з батьками; вечори запитань і відповідей; засідання «круглого столу» з дискусійних проблем; заняття-тренінги, покликані навчити батьків правильно організувати спілкування і спільну діяльність з дитиною; спільні з дітьми, батьками і вихователями свята і розваги; виставки спільних робіт батьків і дітей; дні відкритих дверей; школи для батьків; сімейні (домашні) педради, які проводять у батьків вдома; батьківські конференції.
Основна мета всіх форм і видів взаємодії ДНЗ з сім'єю - встановлення довірчих відносин між дітьми, батьками і педагогами, виховання потреби ділитися один з одним своїми проблемами і спільно їх вирішувати. Використання структурно-функціональної моделі взаємодії дошкільних освітніх установ і сім'ї по питаннях розвитку дитини, що складається з інформаційно-аналітичного, практичного і контрольно-оцінного блоків, дозволяє найефективніше використовувати нетрадиційні форми взаємодії ДНЗ з сім'єю.
Досвід роботи з батьками експериментальної групи показав, що в результаті формуючого експерименту позиція як батьків, так і вихователів стала гнучкішою. Тепер вони не глядачі і спостерігачі, а активні учасники різних заходів. Тата і мами відчувають себе компетентнішими у вихованні дітей. Більшість батьків почали цілеспрямовано займатися проблемами виховання дошкільників. Їх цікавлять проблеми патріотичного, етичного і естетичного виховання дітей, їх культура поведінки, залучення дітей до культурних цінностей. Як показали результати анкетування, ці проблеми цікавлять 70% батьків експериментальної групи (до формуючого етапу - 10%). Всі батьки експериментальної групи читають педагогічну літературу (40% - регулярно) і періодику, присвячену проблемам виховання дошкільників (60% - регулярно). До формуючого етапу - по 10% регулярно. Після проведення заходів з батьками в ході формуючого етапу більшість (80%) з великим інтересом хотіли б брати участь в житті дитячого саду (до формуючого етапу - 10%). Батьки виявили бажання проводити кухлі: "Орігамі", "Ліплення з солоного тесту", "Юний технік", "Умілі руки", "Юний спортсмен" - 60%. До формуючого етапу - всього 10%.
Позиція ж батьків контрольної групи майже не змінилася: батьки показують недостатні знання і уміння в області виховання дітей дошкільного віку, проявляють мало активності у взаємодії з ДНЗ по проблемах дитячого виховання і розвитку. Таким чином, використання нетрадиційних форм взаємодії дошкільної установи з сім'єю сприяє підвищенню ефективності роботи з батьками.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: