


Змiст:
ЗМІСТ
ВСТУП
ПИТАННЯ 1. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ (Ю.К. БАБАНСЬКИЙ)
ПИТАННЯ 2. ВИДИ ОПИТУВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. МЕТОДИ І ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ПИТАННЯ 3. УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З ЗАСТОСУВАННЯМ РІЗНИХ ВИДІВ ОПИТУВАНЬ
ПИТАННЯ 4. ОБ’ЄКТИВНІСТЬ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Висновок:
Виходячи з усього сказаного вище, можна зробити висновок, що вчителям слід проводити опитування різними способами, поєднувати опитування по картках (письмово), усне фронтальний і індивідуальний. Все це дозволяє вчителю підвищити інтерес учнів до уроку, перевіряти знання програмного матеріалу у великої групи учнів, накопичити позначки, індивідуально підійти до кожного учневі у класі.
Я вважаю, що створення системи ефективних форм і видів щоденного контролю знань, умінь і навичок учнів сприяє виявленню рівня навченості школярів, допомагає організації диференційованого, особистісно-орієнтованого підходу на уроках, є одним з реальних шляхів нормалізації навчального навантаження учнів в рамках здоров’язберігаючого навчання.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com