перейти на сайт>>

Визначення корисності: кардиналістська та ординалістська концепції

ID роботи: 5433
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження теорії корисності

1.1. Корисність, уподобання, переваги в економічній теорії

1.2. Раціональна поведінка споживача в умовах ринку

1.3. Рівновага (вибір) споживача: ординалістський  та  кардиналістський підхід

Розділ 2. Практичне Застосування  теорії вибору споживача у ординалістській та  Кардиналістській концепції

2.1. Модель вибору вибору споживача на основі ординалістського підходу

2.2. Кардиналістській підхід та  теорії граничної корисності блага

2.3. Дослідження поведінки споживачів в умовах становлення ринкової економіки в Україні

Розділ 3. Концепція формування  моделі поведінки споживачів на основі теорії корисності

3.1. Оптимізація розподілу суспільного добробуту за допомогою інструментарію теорії корисності

3.2. Проблеми формування моделі поведінки споживача в ринкових умовах

Висновок

Література




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: