перейти на сайт>>

Використання тестів на уроках розвитку мовлення (7 клас)

ID роботи: 1396
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ І
Теоретичні аспекти використання тестів на уроках української мови
1.1. Тестові технології в педагогічній діяльності
1.2. Умови та принцип використання тестових технологій на уроках української мови
Розділ іі
Методика використання тестів на уроках розвитку мовлення
2.1. Особливості розробки тестових завдань, спрямованих на розвиток мовлення
2.2. Особливості будови завдань у тестовій формі
Висновок
Використана література
Додатки



Висновок:

Навчальні тести використовуються на всіх етапах роботи над матеріалом і покликані відстежити рівень оволодіння матеріалом, закріпити або повторити його, їхньою метою є виявлення прогалин у знаннях, уміннях, навичках школярів, спрямування їх на усунення недоліків у підготовці. Через це перевіряти такі тести можуть і самі учні.
Розвиток мовлення учнів загальноосвітніх шкіл є одним з найважливіших завдань сучасної педагогіки та методики.
Мова має специфічні закономірності й таку будову, що піддається логічному осмисленню, моделюванню. Саме ця властивість дає змогу розробити технологію структурування програмового матеріалу з основних лінгвістичних курсів. Ефективною формою технологічного підходу до занять з української мови – лекційних і практичних – є, на нашу думку, модульні програми, укладені на семестр або курс відповідно до навчального плану. Вони містять повний перелік модулів (лат. modulus – “функціональний вузол”), сформованих блоків інформації, які визначають цільову програму дій та методичні рекомендації, що сприяють досягненню конкретних дидактичних цілей. Йдеться не про випадкове зведення в групу матеріалу чотирьох-п’яти суміжних параграфів і не про механічне групування понять теми, тому що модуль – це система, і відповідно програмовий матеріал у ньому має бути організованим у певну цілісність, єдність, з урахуванням характерних для нього особливостей.
Для якісного впровадження в шкільну практику тестування як методичної форми обов'язковим є його систематичність, вписаність у загальну структуру уроку і продуманість методів його використання протягом усього навчального року, причому не тільки під час проведення тематичної атестації, а й на уроках вивчення та закріплення нового матеріалу, що буде гарним тренінгом для школярів, призвичаюватиме їх до виконання завдань такого типу. Першорядну роль в ефективному освоєнні школярами тестових технологій відіграє успішне оволодіння ними алгоритмів виконання тестових завдань різних тематичних типів, рівня складності та структури, неодмінне здійснення аналізу результатів тестування, з'ясування типових помилок, яких припускаються учні, та визначення шляхів їх усунення. Тільки такий підхід до впровадження тестових технологій сприятиме якісному освоєнню їх сучасною школою.
Застосування тестових завдань у навчальному процесі дасть можливість планувати інтелектуальний розвиток учнів у зоні їхнього актуального розвитку, що підвищить результативність навчального процесу.
Оперативне отримання інформації про виконання тестових завдань дасть можливість вчасно коригувати навчальну діяльність учнів і прогнозувати розвиток їхніх інтелектуальних здібностей і навчальних досягнень.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: