перейти на сайт>>

Виховне значення спільної праці дітей і дорослих у сім’ї

ID роботи: 1662
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ
1. Методологічні аспекти виховання дошкільників у процесі спільної праці дітей і дорослих у сім’ї
1.1. Праця як важлива сфера розвитку дітей у дошкільному віці
1.2. Роль сім’ї у трудовому вихованні старших дошкільників
2. Експериментальна робота по вихованню працьовитості у дітей старшого дошкільного віку в процесі сімейного виховання
2.1. Характеристика основних етапів дослідження
2.2. Проведення експерименту
2.3. Результат експериментальної роботи
висновки
Використана література
Додатки



Висновок:

В ході дослідження було встановлено, що проблема моделювання виховання працьовитості у дітей старшого дошкільного віку в процесі сімейного виховання та організації спільної праці дітей та дорослих є актуальною в педагогічній теорії і практиці дошкільних освітніх установ і вимагає подальшого теоретичного осмислення.
Працьовитість старшого дошкільника розглядається як етична якість особи дитини, що виявляється в його активності, усвідомленості, сумлінності, відповідальності, задоволеності процесом праці, позитивному відношенні до трудової діяльності, стійкій потребі трудитися і зацікавленості дитини в досягненні корисних результатів своєї праці.
У роботі обґрунтовано, що структурна модель виховання працьовитості у дітей старшого дошкільного віку в процесі сімейного виховання, побудована на основі системного, особистісно-діяльнісного, аксіологічного підходів, включає цільовий, змістовний, процесуально-методичний і результативно-оцінний компоненти.
Основними принципами виховання працьовитості у дітей старшого дошкільного віку в процесі спільної праці з дорослими виступають принципи: активності, свідомості, відповідальності, співпраці, розвитку і саморозвитку, самореалізації.
У курсовій роботі експериментально доведено, що комплекс організаційно-педагогічних умов виховання працьовитості у дітей старшого дошкільного віку є елементом розробленої моделі і вбирає в себе:
- цілеспрямований показ дорослими прояву працьовитості як зразка-орієнтиру для наслідування дитиною;
- розширення «трудового поля» в дошкільній освітній установі через співпрацю педагогів і батьків;
- поєднання різних видів активності дошкільника в спільній трудовій діяльності з дорослими.
Методика виховання працьовитості у дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення зі світом доросли, заснована на наслідуванні поведінці і діяльності людини праці, стимулюванні трудових дій дошкільника, розвитку активності дітей в трудовій діяльності.
Виховання працьовитості у старших дошкільників є рівневим процесом. Критеріями для оцінки рівня працьовитості у дошкільників виступають: мотиви в праці, ціннісне відношення до праці, знання і трудові дії.
Проведений аналіз отриманих розрахунків експериментальної роботи показав, що висунута гіпотеза знайшла своє підтвердження, завдання наукового пошуку вирішені, мета дослідження досягнута.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: