


Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти вивчення впливу стиля взаємостосунків учителя та учнів на успішність їх навчання і виховання
1.1. Проблема стилю спілкування вчителя та учнів у психолого-педагогічній літературі
1.2. Педагогічне спілкування та його структура
1.3.Хараткеристика основних стилів педагогічного спілкування вчителя з учнями
Висновки до розділу 1
Розділ ІІ. Методичні підходи до дослідження впливу стилю педагогічного спілкування на ефективність навчальної діяльності учнів
2.1. Методичні умови вибору стилю педагогічного спілкування
2.2. Визначення стилю педагогічного спілкування вчителя і співвіднесення з результатами навчання учнів
2.3. Психолого-педагогічні умови побудови ефективної моделі взаємодії учителя та учнів
Висновки до розділу 2
Висновок
Література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru