перейти на сайт>>

Візуальне оформлення журналістського тексту в Інтернет. Інфографіка

ID роботи: 6958
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Глава 1. Теоретичні аспекти  представлення інформації у візуальному просторі

1.1. Особливості представлення інформації у мережі Інтернет

1.2. Інфографіка як засіб візуальної комунікації

Розділ ІІ. Характеристика принципів та методів оформлення журналістського тексту в Інтернет засобами інфографіки

2.1. Принципи та методи створення об’єктів інфографіки

2.2. Особливості використання інфорграфіки у процесі візуального оформлення текстів у мережі Інтернет

Висновки

Використана література



Висновок:

Динамічний розвиток інформаційної графіки у сучасному світі обумовлений характером епохи візуально-орієнтованої культури та цивілізації у цілому. Професійна інфографіка, що використовуються сучасними Інтернет-ЗМІ має багатоплановий характер та динамічну структуру, що дозволяє перетворити споживача у співавтора інформації.
У більшості випадків нині люди сприймають інформацію візуально. Це пов’язано з природньою побудовою їхнього організму, а також із розвитком технологічних засобів, орієнтованих на візуальні образи. Логотипне, кліпове сканування навколишнього притаманне нашому сучасникові завдяки глобальному розповсюдженню візуальних образів, головний мотив яких – просування товару чи послуги, отримання прибутку. Інтернет насичений банерами, вулиці – біг-бордами, радіо та телебачення – аудіовізуальними роликами. Окрім цього, за допомогою сучасних технічних допоміжних засобів можна створити візуальні продукти й розтиражувати їх.
Сучасна культура характеризується тенденцією до візуалізації, використання складник зображальних засо¬бів, які можуть використовуватися у політичній, комерційній, соціальній діяльності. Візуальне оформлення та подання інформації здатне більш ефективно впливати на цільову аудиторію як на фізіологічному, так і на емоційному рівнях.
Одним з напрямків візуального оформлення журналістського тексту у мережі Інтернет виступає інформаційна графіка (інфографіка), яка поєднує графічні об’єкти і текст, представляє їх у більш цікавому та зрозумілому вигляді. Яскраві візуальні образи привертають увагу користувачів Інтернету, змушують їх «затриматися» на об’єкті. І якщо ще декілька років назад інфоргафіка була представлена здебільшого простими формами (таблицями, діаграмами, логічними схемами), то в даний час спостерігаємо тенденцію до представлення засобами інфографіки більш абстрактних понять, що традиційно виражаються у текстових формах.
Характеристика особливостей оформлення журналістського тексту в Інтернет засобами інфографіки показала, що інфографіка використовується з метою координації та зосередження уваги. Ця властивість інфографіки може використовуватися як з метою підвищення ефективності роботи з інформацією, так і з метою маніпуляції когнітивними процесами.
Інфографіка стає у нагоді, коли необхідно маркувати значення фрагментів інформаційного повідомлення, переключити та зафіксувати увагу користувача на певному об’єкті.
Візуальне оформлення журналістського тексту засобами інфографіки з одного боку сприяє прискоренню передачі інформаційного повідомлення (один якісно зроблений об’єкт інфографіки може замінити декілька сторінок тексту), а з іншого – завдяки тезисним коментарям надає більший обсяг інформації, ніж стандартний малюнок.
Підсумовуючи слід зазначити, що сьогодні візуальне оформлення журналістського тексту в Інтернет – це більш ніж технологія або бізнес, це – свого роду мистецтво. При цьому знання та вміле використання принципів інфографіки, не менше, ніж ступінь володіння технікою її виконання безпосередньо впливає на популярність Інтернет-ресурсу.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: