


Змiст:
Вступ
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГЕОГРАФІЇ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ СВІТУ
1.1.Поняття природно-ресурсного потенціалу
1.2. Туристичні регіони, райони, зони: їх ієрархія і типологія
РоздІл 2
Аналіз географічних особливостей розміщення природно-туристичних ресурсів Америки та Азії
2.1. Туристсько-рекреаційні зони і райони Латинської Америки
2.2. Туристко-рекреаційні зони і райони Північної Америки
2.4. Туристсько-рекреаційні зони і райони Азії
Розділ 3
Проблеми та напрямки підвищення ефективності використання ресурсів Американського континенту та Азійського туристичного регіону
3.1. Проблеми використання природних туристичних ресурсів Америки та Азії
3.2. Шляхи оптимізації природно-туристичного потенціалу території
Висновки
Список літератури
Додатки
Висновок:
Стале функціонування туристичного бізнесу можливо тільки на основі висококласного продукту, забезпечуваного достатньою якістю навколишнього середовища дестинацій, якістю води й продуктів.
Туристична діяльність спричиняє формування умов для забезпечення цінності території на місцевому, регіональному й міжнародному рівні. Таким чином, у найближчі десятиліття роль економічних вигід від туризму зможе забезпечити формування зовсім нової, революційної економіко-екологічної політики у відношенні цінних природних територій і приведе до більш серйозного підходу до організації туристичної діяльності.
Представлена структура природно-ресурсного потенціалу містить у собі фізичні, біологічні, інформаційні компоненти, структуру умовно невичерпних та вичерпних ресурсів, сточені характеристики використання/невикористання відповідних типів природних ресурсів і може бути застосовна як для оцінки ресурсу екологічного туризму так і для оцінки узагальненого збитку.
Американський регіон, який займає друге місце після Європи, приваблює туристів з усього світу. В'їзний туристський потік розподіляється між чотирма субрегіонами: Північна Америка, острівні держави і території Карибського басейну, Південна Америка і Центральна Америка. Сім з кожних десяти туристських прибуттів в Західну півкулю припадає на Північну Америку. Вона залишається лідером, незважаючи на повільне зниження її частки. Одночасно збільшується питома вага країн Карибського басейну. Центральної Америки і особливо Південної Америки. Південна Америка швидко нарощує кількість туристських прибуттів. Вона володіє унікальними природними об'єктами і пам'ятками історії та культури, завдяки яким південноамериканська напрям стає все більш популярним серед американських і європейських туристів.
На цьому континенті знаходяться найвищий на Землі водоспад Анхель, найбільша по водності в світі річка Амазонка, великі незаймані ліси Амазонії, найвищі гірські піки Анд. Серед культурних пам'яток особливий інтерес представляють дійшли до нас свідоцтва стародавньої цивілізації інків, культові міста Мачу-Піку і Куско, плато Наска, міста епохи колоніалізму. Величезний туристський потенціал цього материка використовується поки вкрай слабо. У міру його залучення в туристський оборот зростатиме частка Південної Америки в міжнародних прибутки в регіон.
В Америці, так само як і в Європі, переважна частина туристських потоків зосереджена усередині регіону. Особливо інтенсивно обмін туристами здійснюється між трьома країнами Північної Америки: США, Канада і Мексика. Причому туристський потік із Сполучених Штатів до Мексики, за даними СОТ, є найбільшим в світі.
Серед інших напрямів туристських потоків, виділяється Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Найчастіше туристи відвідують Китай, включаючи Сянган, Японію, а також Республіку Корею і Сінгапур. Східна Азія більш приваблива, ніж Південно-Східна.
Міжнародний туризм в Азіатському регіоні - порівняно молоде явище. В деяких країнах індустрія туризму почала розвиватися недавно - в 80-і роки XX ст. В цей час в регіоні складається картина в'їзного туризму, що зберігає свою актуальність протягом останніх 20 років.
Структура ринку в'їзного туризму Азіатського регіону практично повторює розподіл туристських прибуттів в Америку по регіонах світу. В обох випадках більша частина поїздок здійснюється на близькі відстані. Що стосується міжрегіональних туристських прибуттів в АТР, левова частка їх припадає на Європу та Америку. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, як і в Америці, туристські прибуття зосереджені переважно в одному субрегіоні. Однак рівень їх концентрації нижче. Вони більш рівномірно розподіляються по території Східної, Південно-Східної Азії та Океанії.
Популярність Китаю, індустрія туризму якого здатна задовольнити різноманітні запити відвідувачів, з кожним роком зростає.
Крім Китаю, популярними туристичними напрямками в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні є нові індустріальні країни Азії: Сянган, Малайзія, Сінгапур, Таїланд, Республіка Корея, Індонезія і Тайвань. Економічний ривок, здійснений ними останнім часом, призвів до різкого збільшення ділових поїздок в регіон.
Сьогодні ці країни приваблюють туристів, перш за все своєю екзотичною природою, можливістю купально-пляжного відпочинку. Модним туристським напрямом став Таїланд, особливо з освоєнням їм нової пляжної зони на південному узбережжі та організацією культурно-пізнавальних поїздок на північ країни. У Республіці Корея, Таїланді і на Тайвані добре розвинений розважальний туризм.
У десятку країн регіону, що лідирують по прибуттю, входить Японія. Слід зазначити, що туристський бізнес в регіоні налагоджено і успішно функціонує тільки в розвинених і нових індустріальних країнах. В'єтнам, Лаос, Камбоджа, Монголія, незважаючи на всі зусилля, мають незначну ринкову частку.
Нерівномірний розвиток ринку міжнародного туризму в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні ускладнює прогноз його стану. Проте експерти СОТ покладають надії на пожвавлення внутрішньо-та міжрегіональних обмінів туристами. Вони вважають, що в перших десятиліттях третього тисячоліття Східна та Південно-Східна Азія та Океанія збережуть свої позиції як один з найбільш швидко зростаючих туристичних регіонів світу.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com