перейти на сайт>>

Гра як засіб інтенсифікації навчання іноземних мов (навчання китайської мови)

ID роботи: 8451
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми інтенсифікації навчання іноземних мов засобами ігрової діяльності

1.1. Поняття ігрової діяльності та її місце у педагогічному процесі

1.2. Роль гри як засобу інтенсифікації навчання іноземної мови

Розділ 2. Практичні аспекти використання ігрових завдань з метою інтенсифікації навчання іноземної мови  у початковій школі

2.1. Методика організації і проведення  дидактичних ігор на уроках з іноземної мови

2.2. Характеристика ігрових методів навчання китайської мови

Висновок

Список використаної літератури



Висновок:

Підводячи підсумки, слід зазначити, що використання   гри на заняттях з іноземної мови підвищує ефективність на­вчального процесу, допомагає зберегти інтерес учнів до мо­ви, що вивчається, на всіх етапах навчання, а також розвиває логічне мислення, здатність до пошуку відповідей на поставлені запитання, мовний етикет, уміння спілкуватися один з одним.

Саме в іграх розпочинається невимушене спілкування з колективом, досягається висока активність і контактність школярів, взаєморозу­міння між вчителем і учнями, у захопленні останні  не помічають, що вчяться,– пізнають  нове, запам’ятовують, орієнтуються в різних ситуаціях, поглиблюють раніше набутий досвід, порівнюють запас уявлень, понять, розвивають фантазію. На заняттях з використанням гри можна домогтися міцного засвоєння знань, а також одержати можливість перевірити знання і вміння під час розв’язування ігрових завдань.

  Аналіз загальної теорії діяльності, теорії провідної діяльності та зміни цієї діяльності на різних етапах розвитку психіки людини  показав, що ігрова діяльність, так само як і навчальна та діяльність спілкування, має вагоме значення у розвитку молодшого школяра.

Гра завжди передбачає прий­няття рішень - як  учинити, що зробити, як виграти. Бажання вирішити ці питання загострюють розумову діяльність тих, хто грає. А якщо дитина при цьому говорить іноземною мовою, то тут приховуються багаті навчальні можливості. Для дітей гра – захоплююче заняття. У ній усі рівні. Вона посильна навіть слабким учням. Під час гри непомітно засвоюється мовний матеріал, стає легше навчатися.

Використання ігрових ситуацій на уроках китайської мови в початковій школі дають можливість:

1) підвищити інтерес учнів до навчального матеріалу;

2) підвищити пізнавальну активність і творчу самостійність;

3) виховати вміння працювати в колективі;

4) встановити правила поведінки на уроці;

5) працювати з учнями з різним рівнем підготовки.

У будь-який вид діяльності на уроці можна внести елементи дидактичної гри, і тоді традиційне заняття здобуває захоплюю­чу форму, тому що навчальні ігри допомагають дітям стати креативними особистостями, учать творчо ставитися до будь-якої справи. Творчо ставитися до справи – значить виконувати її якісно, на більш високому рівні. Звичайно, важко зробити кож­ний урок китайської мови захоплюючим, але реальністю є те, що ді­ти чутливо реагують на складні, незрозумілі й нецікаві вправи. Завдання вчителя – спробувати зробити уроки цікавими й ди­намічними. Тоді мотивація дитини зросте, і вчитель буде здиво­ваний результатами. А досягти цього можна використовуючи дидактичні ігри на уроках китайської мови в початкових класах.

Отже, завдання педагога полягає в тому, щоб знайти максимум прийомів, за допомогою яких буде підвищуватися прагнення дитини до активної пізнавальної діяльності. Тому так важливо використовувати дидактичні ігри на уроках китайської мови в початкових класах, бо вони формують стійкий інтерес до подальшого вивчення китайської мови, упевненість в успіш­ному оволодінні нею, а також сприяють активізації пізнавальної та творчої діяльності учнів початкових класів, розвивають їх мислення, пам’ять, кмітливість, увагу, виховують ініціативність, збагачують мову й закріплюють словниковий запас учнів.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: