


Змiст:
Вступ
Розділ І. «Джинса» як феномен українських ЗМІ
1.1. Поняття та ознаки «джинсових» матеріалів
1.2. Причини появи «джинси» на сторінках українських ЗМІ
Розділ ІІ. Джинса та соціальна відповідальнысть в українських ЗМІ
2.1. «Джинса» та проблема порушення етичних стандартів у сучасній журналістиці
2.2. Класифікація замовних матеріалів в сучасних українських ЗМІ
Висновки
Література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com