перейти на сайт>>

Документування діяльності структурного підрозділу адміністративно управлінського типу

ID роботи: 6889
Тип роботи:
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Документування діяльності структурного підрозділу адміністративно управлінського типу

1.1. Аналіз терміносистеми дослідження

1.2. Процес документування: історія та сучасність

1.3. Документування управлінської діяльності: призначення та особливості

Розділ 2.

2.1. Аналіз стану документування діяльності в Міському відділі освіти(м.Кіровська ЛуганськоЇ обл.)

2.2. Модель вдосконалення процесу документування управлінської діяльності в  міському відділі освіти(м.Кіровська ЛуганськоЇ обл.)

2.3. Програма впровадження моделі вдосконалення процесу документування управлінської діяльності в  міському відділі освіти(м.Кіровська ЛуганськоЇ обл.)

Висновки

Використана література



Висновок:

Таким чином, проблема забезпечення ефективного процесу документування управлінської діяльності має велику актуальність, тому що від правильного вибору технології роботи залежить успіх будь–якої організації. У сучасних умовах для підвищення ефективності управління потрібне вдосконалення роботи з документами, оскільки всяке управлінське рішення завжди базується на інформації, на службовому документі. Державний стандарт ДСТУ 3017-95 визначає документ як «матеріальний об’єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для її передання в часі та просторі, визначає загальну функцію документа як носія інформації». Ця функція документа особливо важлива в оперативній діяльності підприємства.

Процес створення документів є найбільш складною й важливою складовою частиною діловодства. Він вимагає постійного вдосконалення творчої ініціативи наукової організації, тому що від постановки документування в значній мірі залежить рівень і культура управління. А, звертаючи увагу на те, що процес створення текстових документів як галузь практичної діяльності людини в умовах інформаційного суспільства виходить на якісно новий рівень розвитку, набуло актуальності питання про організацію процесу текстового документування з максимальним застосуванням новітніх комп’ютерних технологій. В свою чергу, це обумовлює розробку законотворчих та нормативно–методичних документів щодо процесу електронного документування текстової інформації, особливо в галузі управління. А правильний підхід до створення текстових документів за допомогою новітніх комп’ютерних технологій полегшить створення документа та його подальше опрацювання, надасть можливість ввести єдині вимоги до оформлення електронних текстових документів, що є необхідною умовою для механізації та автоматизації роботи з ними.

Однією із найважливіших умов, яка забезпечує чіткість роботи всіх структурних підрозділів підприємства, установи, організації, є добре налагоджена робота з документаційного забезпечення їхньої діяльності. Ця робота є однією з найважливіших обслуговчих функцій, яку повинен виконувати структурний підрозділ, який має різні назви: управління справами, загальний відділ, канцелярія, секретаріат.

Для вирішення деяких своїх проблем документування широко використовує досягнення в області технічних і природних наук, оскільки документ є матеріальним об’єктом, носієм інформації, що володіє цілком певними фізичними властивостями. Крім того, створення, пошук, зберігання документів пов’язані із засобами документування і передачі інформації, зокрема з використанням складної сучасної оргтехніки.

Управління документацією в установах та організаціях – це не просто технологія, це система управління всіма масивами і потоками документів. Галузеві та загальні системи документації не можна розглядати як локальні системи, вони є взаємообумовленими та взаємодоповнюваними. Тому, вроваджуючи національний аналог міжнародного стандарту, треба враховувати умови сумісності систем документації, які функціонують в організації, що забезпечить швидкий і зручний обмін інформацією між установами. 

Основними напрямками удосконалення документування управлінської діяльності є: уніфікація і стандартизація документів; раціональна організація обігу документів і зберігання документів; економіка, планування та організація праці персоналу, що займається діловодством; автоматизація та механізація праці управлінців.

Як свідчить досвід, процес документування у сучасній організації, побудований на основі традиційних методів складання, опрацювання, зберігання та пошуку великих обсягів документації, характеризується підвищеною трудомісткістю. Тому робота з документами забирає значну частину робочого часу керівників та спеціалістів, яким необхідні, як правило, не самі документи, а конкретні відомості та факти, що містяться в них.

Сучасні перспективні напрямки удосконалення документаційного забезпечення невіддільні від процесу масового впровадження досягнень науково-технічного прогресу у сфері управління. Ці досягнення, пов’язані з появою якісно нових видів електронно-обчислювальної техніки, засобів зв’язку, дають можливість перейти до принципово нової і значно ефективнішої інформаційної технології в процесі діяльності підприємств та роботи їх структурних підрозділів, основаної на органічному включенні комплексу технічних засобів у виробничий процес.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: