Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 90 грн.
Змiст:
Вступ
1. Психолого-педагогічні основи організації домашньої роботи з математики учнів початкових класів
1.1. Характеристика наукових підходів до організації самостійної роботи учнів початкових класів
1.2. Педагогічні принципи організації домашньої роботи з математики учнів початкових класів
2. Проблема організації домашньої роботи з математики в практичній діяльності учителя початкових класів
2.1. Організація домашніх завдань
2.2. Класифікації самостійної роботи учнів
2.3. Характеристика дидактичних умов організації домашньої навчальної роботи молодших школярів
Висновок
Використана література
Висновок:
У початкових класах виконання домашніх завдань не повинне перетворитися на рутинну роботу. У системі розвивального навчання часто використовуються домашні завдання типу "Вибери найцікавіше для тебе завдання", "Вибери тільки те, що можеш зробити самостійно". Удома дитина разом з дорослим працює над змістом тих завдань, які вона виконувала в класі. Наприклад, підручник з математики Е. І. Александрової побудований таким чином, що з його допомогою вдома учень відновлює в пам'яті те, що відбувалося в класі. При цьому батьки мають бути не критиками дитячої роботи, а вдячними й уважними слухачами. А головне - вони мають щодня знаходити час для подібної спільної роботи з дитиною. Це надто важливо для налагодження взаємодії "школа - родина".
Підвищення якості навчання тісно зв'язано з удосконалюванням методики організації занять на уроці та оволодіння знаннями у дома. Для підвищення якості навчання особливе значення має розвиток пізнавального ентузіазму школярів, інтересу до предмета. Учні повинні розуміти, який зміст вивчення пропонованого матеріалу. Більш того, сучасні школярі вправі бажати, щоб навчальна діяльність була цікавою, давала задоволення. Розвитку пізнавальної активності школярів методами домашньої роботи як форми самостійної роботи сприяє використання на уроці та під час вивчення в дома тексту й ілюстрацій їхнього підручника, хрестоматії, довідника, з наукових і науково-популярних журналів і газет, а також цікаві демонстраційні досвіди, фрагменти з кінофільмів, діапозитиви й інші засоби наочності. Однак мало забезпечити мотивацію навчання і збудити пізнавальний інтерес учня. Необхідно далі, по-перше, чітко усвідомлювати мету навчання і, по-друге, показати, як цю мету може бути досягнуто.
Узагальнюючи вище зазначені нами питання домашньої роботи, ми намагались назвати шлях оптимізації домашньої навчальної роботи учнів на засадах систематичності. На цьому шляху актуальними є такі проблеми, які вчитель має цілеспрямовано вирішувати:
комплексне планування цілей (навчальних, виховних, розвивальних);
індивідуалізація та диференціація домашньої роботи;
навчання школярів способам навчальної діяльності, зокрема формування в учнів умінь учитися;
вибір оптимальних методів і прийомів організації домашньої роботи - визначення змісту домашніх завдань, методика задавання та перевірка домашніх завдань;
виховання у школярів пізнавальної потреби, формування мотивів самостійної домашньої роботи.
Школа повинна не тільки озброїти учнів знаннями, уміннями й навичками, а й навчити самостійно здобувати ці знання, творчо застосовувати їх на практиці. Досягти цього допомагає реалізація всіх принципів навчання і, зокрема, принципу систематичності навчання, бо, як відомо, успіх будь-якої діяльності зумовлюється її цілеспрямованістю, упорядкованістю, послідовністю.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com