перейти на сайт>>

Естетичне виховання дітей дошкільного віку

ID роботи: 3675
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання дітей  дошкільного віку

1.1. Аналіз наукових досліджень, теоретичне обґрунтування проблеми

1.2. Загальнотеоретичні засади естетичного виховання дітей дошкільного віку

1.2.  Формування художньо – естетичного смаку в дошкільників

Розділ ІІ. Експериментальне формування естетичних здібностей дітей старшого дошкільного віку

2.1. Діагностика рівня сформованості естетичних почуттів у дітей дошкільного віку

2.2 Реалізація експериментальної методики естетичного виховання дошкільників

2.3 Аналіз результатів дослідження

Висновок

Використана література

Додатки



Висновок:

Дошкільний період життя людини є особливо важливим для соціокультурного становлення, накопичення й засвоєння знань та формування ціннісних орієнтацій особистості.

Гармонійний, всебічний розвиток особистості неможливий без її естетичного виховання – виховної і педагогічної діяльності, спрямованої на формування у людини здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси. Зрозуміло, що чим глибше в дошкільному дитинстві закладається художньо-естетичний фундамент, тим потужнішою буде соціокультурна віддача молодої особистості у майбутньому суспільному житті.

У ході дослідницької роботи нами була вивчена наукова сутність естетичного виховання. Були визначені психолого-педагогічні основи змісту естетичних уявлень. Була розглянута класифікація методів і прийомів естетичного виховання. Були визначені критерії естетичного виховання. Було визначено місце мистецтва в системі естетичного виховання.

У процесі дослідно-експериментальної роботи були виявлені особливості естетичного розвитку у дітей контрольної та експериментальної груп, а також підібрана серія інтегрованих занять з розвитку естетичних уявлень дітей експериментальної групи. На контрольному етапі нашого дослідження була проведена діагностика, В експериментальній групі відбулися наступні зміни особливо покращилися результати у 4 дітей (40%). У чотирьох дітей (40%) результат збільшився на 2 бали, у трьох дітей (30%) результат покращився на 3 бали. Найбільш значне збільшення відбулося ще в однієї дитини 10% на 3 бали. У однієї дитини результат збільшився на 5 балів.

Аналізуючи індивідуальні зміни в контрольній групі можна зробити висновок, що у двох дітей 22% результати збільшилися на 1 бал, у чотирьох (44%) залишилося на колишньому рівні. Варто зазначити що у трьох (34%) результат був на 1 бал гірший ніж на констатуючому етапі експерименту.

Що ж стосується розподілу за рівнями то в експериментальній групі троє дітей перемістилися на високий рівень, п'ятеро дітей з низького на середній. Двоє дітей залишилися як і раніше, на високому рівні, але у них відбулися зміни в результатах окремих показників естетичного розвитку.

У контрольній відбулися наступні зміни: одна дитина перейшла з середнього на високий рівень, (незначні зміни в показниках). У трьох дітей результат був гірший, ніж на констатуючому етапі діагностики.

У даному дослідженні виявлена ​​роль мистецтва як основи емоційно-естетичного розвитку та визначено потенційні можливості мистецтва як педагогічного чинника формування естетичних якостей особистості.

Виходячи з, вищесказаного можна зробити висновок про те, що мета, поставлена ​​на початку дослідницької роботи досягнута.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: