


Змiст:
Вступ
Розділ 1. Значення позашкільної діяльність у естетичному вихованні молодшиз школярів
1.1. Функції естетичного виховання в сучасній українській школі
1.2. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми позашкільної та позакласної роботи з молодшими школярами
1.3. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами
Розділ 2. Методологічні аспекти естетичного виховання молодших школярів в умовах позашкільної діяльності
2.1. Методика організації позакласної та позашкільної виховної роботи в експериментальній та контрольній групі
2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновок
Використана література
Додатки
Висновок:
Актуальність взаємодії суспільства і природного середовища висунула необхідність виховання у дітей відповідального відношення до природи. Зараз і педагоги, і батьки усвідомлюють важливість навчання школярів правилам поведінки в природі, суспільно корисної природоохоронної діяльності. І чим раніш починається робота з екологічного виховання учнів, тим більшими будуть її педагогічний ефект і результативність.
Основною задачею виховання в дітей екологічного поводження є таке формування особистості, яке сполучить діяльну любов до живої природи, прагнення до її пізнання, ентузіазм дослідника, що вивчає факти і закономірності живої природи. При цьому в тісному взаємозв’язку повинні виступати всі форми і види як навчальної, так і позакласної і позашкільної діяльності дітей.
Позакласна і позашкільна виховна робота має набагато великі можливості для прилучення дітей до живої природи, ніж звичайні шкільні заняття. Величезна розмаїтість позаурочних виховних методик і прийомів дозволяє робити це найбільше всебічно. Обсяг цієї роботи не дозволяє розповісти про всі можливі позашкільні і позакласні заходи, присвячені вихованню в дітей екологічного поводження. Основні з них прогулянки й екскурсії в парки чи на берег моря, сполучені з предметними розповідями чи спеціально підібраними іграми; робота з рослинами на пришкільній ділянці та догляд за тваринами шкільного живого куточка; перегляд фільмів про природу тощо[33].
У ході проведеного експерименту по формуванню екологічного відношення у дітей до природи ми знайшли, що у вчителя 3 В класи більша розмаїтість у виборі методів позакласної і позашкільної роботи і велика ефективність формування мотивів екологічних мотивів, чим у вчителя 3 А класи.
А це, у свою чергу, закономірно привело до того, що діти з 3 В класу з великим інтересом і любов’ю відносяться як до ”дикої” природі, так і до домашніх тварин, ніж діти з 3 А класу. Тому можна сказати, що вчитель 3 В класи досяг тих цілей, які він ставив перед собою, організовуючи свою позаурочну діяльність
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru