Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 90 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Значення позашкільної діяльність у естетичному вихованні молодшиз школярів
1.1. Функції естетичного виховання в сучасній українській школі
1.2. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми позашкільної та позакласної роботи з молодшими школярами
1.3. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами
Розділ 2. Методологічні аспекти естетичного виховання молодших школярів в умовах позашкільної діяльності
2.1. Методика організації позакласної та позашкільної виховної роботи в експериментальній та контрольній групі
2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновок
Використана література
Додатки
Висновок:
Актуальність взаємодії суспільства і природного середовища висунула необхідність виховання у дітей відповідального відношення до природи. Зараз і педагоги, і батьки усвідомлюють важливість навчання школярів правилам поведінки в природі, суспільно корисної природоохоронної діяльності. І чим раніш починається робота з екологічного виховання учнів, тим більшими будуть її педагогічний ефект і результативність.
Основною задачею виховання в дітей екологічного поводження є таке формування особистості, яке сполучить діяльну любов до живої природи, прагнення до її пізнання, ентузіазм дослідника, що вивчає факти і закономірності живої природи. При цьому в тісному взаємозв’язку повинні виступати всі форми і види як навчальної, так і позакласної і позашкільної діяльності дітей.
Позакласна і позашкільна виховна робота має набагато великі можливості для прилучення дітей до живої природи, ніж звичайні шкільні заняття. Величезна розмаїтість позаурочних виховних методик і прийомів дозволяє робити це найбільше всебічно. Обсяг цієї роботи не дозволяє розповісти про всі можливі позашкільні і позакласні заходи, присвячені вихованню в дітей екологічного поводження. Основні з них прогулянки й екскурсії в парки чи на берег моря, сполучені з предметними розповідями чи спеціально підібраними іграми; робота з рослинами на пришкільній ділянці та догляд за тваринами шкільного живого куточка; перегляд фільмів про природу тощо[33].
У ході проведеного експерименту по формуванню екологічного відношення у дітей до природи ми знайшли, що у вчителя 3 В класи більша розмаїтість у виборі методів позакласної і позашкільної роботи і велика ефективність формування мотивів екологічних мотивів, чим у вчителя 3 А класи.
А це, у свою чергу, закономірно привело до того, що діти з 3 В класу з великим інтересом і любов’ю відносяться як до ”дикої” природі, так і до домашніх тварин, ніж діти з 3 А класу. Тому можна сказати, що вчитель 3 В класи досяг тих цілей, які він ставив перед собою, організовуючи свою позаурочну діяльність
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com