


Змiст:
1. В газеті «Українська правда» була опублікована стаття Сергєєва, яка містила критику діяльності одного з органів внутрішніх справ. Реагуючи на статтю, керівник прес-служби внутрішніх справ Дубов надіслав телетайпограму, в якій зазначив, що «публікація викликає подив своєю юридичною безграмотністю та правовим нігілізмом». Автор публікації вважає, що ці слова ганьблять його честь, гідність та ділову репутацію журналіста-професіонала, та звернувся до суду за захистом, зокрема за відшкодуванням моральної шкоди.
Дубов заперечує проти позову, заявляючи, що телетайпограма не містила відомостей, які б ганьбили Сергєєва, а лише оцінку факту, тобто судження про статтю, а не особу, що є, за думкою відповідача, нетотожними поняттями.
Вирішіть справу. Дайте оцінку доводам, наведеним сторонами.
2. Кореспондент однієї з газет Романов в опублікованій статті охарактеризував проведення слідчим попереднього розслідування про крадіжку в аеропорту як некваліфіковане і упереджене. Висунуте слідчим зауваження було затверджене прокурором, а справа розглянута в суді, і підсудні за вироком позбавлені волі.
Розглянувши скаргу засуджених, обласний суд вирок залишив без змін. Слідчий звернувся з позовом до газети і кореспондента про захист його професійної честі та відшкодування заподіяної моральної шкоди.
Вирішіть справу.
3. У Мусієнко на вулиці журналіст газети «Новий час» Шуранова взяла інтерв'ю та зробила ряд фотографій.
Після випуску чергового номера газети Мусієнко звернулася з позовом до суду з вимогою виплатити їй авторську винагороду за опубліковане інтерв'ю та відшкодувати моральну шкоду, викликану душевними стражданнями, яких вона зазнала у зв'язку з незаконною зйомкою та розміщенням її фотографії в газеті.
Чи правомірні вимоги позивачки? Які права має особа при проведенні фото, кіно , теле- чи відеозйомок?
4. Модель агентства «Стиль» Сидоренко пред'явила позов до ТОВ «Глорія» про відшкодування шкоди, завданої незаконним розміщенням фотографії з її зображенням на обкладинці журналу «Mode», власником якого є ТОВ.
У процесі розгляду справи було встановлено, що фотографія з зображенням позивачки була зроблена під час показу осінньо-зимової колекції модельєра Бондаренко за участю агентства «Стиль». Згода на проведення фотозйомки була надана Бондаренком.
Які права мають особи, які зображені на фотографіях чи інших художніх творах? Вирішіть справу.
5. У вересні 2007 р., під час передвиборчої кампанії з виборів народних депутатів України рекламне агентство «Вест-медіа» розмістило на рекламних бігбордах по всьому м. Луганську фотографію бабусі з написом: «Пенсії??? Повірив? Обманули!» Яка саме партія або блок їх замовила на самих плакатах не вказувалося (не можна виключити, що мета цієї реклами - налаштувати пенсіонерів проти політики уряду, який обіцяв підвищувати пенсії). Було встановлено, що зображена на цих плакатах жінка (Ушакова М.) померла ще в 2003 році. Свого часу фотографія Ушакової М. була зроблена на лавочці біля будинку ще 7 років тому та опублікована в одній з луганських газет. Ліванова В. (дочка померлої Ушакової М.) не давала згоди на те, щоб фото її померлої мами використовувалось як ілюстрація до реклами.
Ліванова В. звернулася до рекламного агентства з вимогою назвати замовника реклами і зняти фото своєї мами з рекламних бігбордів, щоб зберегти світлу пам'ять про свою маму та припинити використання її образу в брудній політичній кампанії. Рекламне агентство відмовилося задовольнити ці вимоги.
Обурена дочка померлої мами пред'явила позов до рекламного агентства про відшкодування з відповідача або із замовника реклами моральної шкоди, з вимогою зняти фото з бігбордів і зобов'язати рекламне агентство назвати замовника реклами.
Чи порушено такою рекламою суб'єктивні права фізичної особи? Якщо так, то які права порушено?
Який порядок використання фотографій (зокрема, в рекламних цілях) встановлено чинним законодавством?
Хто має надати інформацію про замовника реклами?
Вирішіть справу по суті.
Висновок:
10 грн/задача
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com