перейти на сайт>>

Задачі (маркетингова товарна політика)

ID роботи: 8293
Тип роботи:
Об'єм: 24 стор.
Вартiсть: 180 грн.


Змiст:

Маркетингова товарна політика

 

Завдання 1

 

Скориставшись наведеним далі переліком властивостей послуг компанії з перевезення пасажирів автобусним транспортом «Автолюкс», заповніть відповідними числами від 1 до 14 матрицю, наведену в таблиці 1, на зазначених рівнях.

1. Місце в автобусі. 2. Визначеність рейсів за розкладом. 3. Ввічливість персоналу. 4. Журнали під час поїздки. 5. Комфортабельне крісло. 6. Кава-чай під час поїздки. 7. Знижки постійним клієнтам. 8. Швидка поїздка. 9. Кімнати відпочинку в залі очікування. 10. Оперативне реєстрування. 11. Проїзд за будь-яких погодних умов. 12. Мінеральна вода. 13. Персональні засоби безпеки. 14. Демонстрація фільмів під час поїздки.

Таблиця 1

Матриця властивостей послуг

Рівні послуги

Властивості

Стрижневий товар

8, 11

Основний товар

1, 13

Очікуваний товар

2, 3, 5, 9

Доповнений товар

4, 6, 10, 12, 14

Потенційний товар

7

 

Завдання 2

 

Із запропонованого переліку продукції виробничого призначення виберіть товари з високим, середнім, низьким найнижчим рівнем прийняття рішень щодо їх придбання:

важкі верстати,  ноутбук, папір для друку, потужний трансформатор, олівці, сира нафта, генератори, стаціонарні будівлі, ручний інструмент, автонавантажувачі, фарби, офіси, великі комп’ютери, підйомники, цвяхи, мастильні матеріали, віники, завод, невеликі електродвигуни, страхова компанія, шини, залізна руда, факс, верстат з числовим програмним управлінням, літак для вантажопасажирських перевезень, ливарний цех, вугільні брикети, верстаки столярні, універсальне верстатне обладнання, свердла, автоматичні лінії, щітки для прибирання приміщень.

 

Завдання 3

 

Торговою маркою «Славна» випускається більше 40 найменувань продукції: свіжо охолоджене і заморожене м'ясо курчат-бройлерів, печінка, серце, супові набори, шлунки, шиї, гру доньки, крила, окости, а також інші види оброблення і розфасовки. У таблиці 3 приведений асортимент продукції, що випускається тов. «СФ Агроукрптаха».

Використовуючи дані таблиці 3, визначте широту, насиченість, глибину номенклатури продукції підприємства. Зробіть письмовий вивід щодо класифікаційних ознак гармонійності товарної пропозиції за різними критеріями.

 

Таблиця 3

Номенклатура і асортименти продукції ТОВ «СФ Агроукрптаха»

 

Найменування продукції

Види продукції

Тушки кур та курчат

кури тушка 1 кат. У упаковці

кури тушка охол. 1 кат. У п/ет. ящику

курчата табака

 

 

 

 

 

 

 

 

Делікатесна група

грудка фас.1 кг

філе грудинок фас.1 кг

філе грудинок фас.0,5 кг

 

 

 

 

 

 

 

 

Частини курячої тушки

голень фас.1 кг

голень фас.0,5 кг

голень

мон.

стегно фас.1 кг

стегно фас.0,5 кг

 стегно мон.

чверть задня мон.

крила фас.1 кг

супові набори фас.1 кг

набір для бульйона фас.1 кг

набір для холодцю фас.1 кг

Субпродукти курячі в асортименті

печінка фас.1 кг

печінка фас.0,5 кг

серце фас.1 кг

серце фас0,5 кг

шлунки фас.1 кг

шлунки фас.0,5 кг

 

 

 

 

 

Інші

фарш курячий фас.1 кг

фарш курячий фас.0,5 кг

фарш курячий особливий фас.1 кг

фарш курячий особливий фас.0,5 кг

фарш курячий дієтичний фас.1 кг

фарш курячий дієтичний фас.0,5 кг

мясокостний фарш фас.1 кг

жир курячий фас.1 кг

жир курячий фас.0,5 кг

голови, лапи охол.

 

 

 

 

Завдання 4

 

Компанія, що випускає морозиво, додає нові сорти морозива: горіхове, шоколадне, ванільне. Окрім того керівництво приймає рішення про початок випуску напою на основі морозива і йогурту. Які рішення по асортименту товару ухвалює керівництво компанії?

 

Завдання 5

 

Нарисуйте життєві цикли товарів типу «провал», «фетиш», «захоплення», «мода», «ностальгія». Приведіть по два-три приклади товарів, які поводилися на ринку так само.

Завдання 6

 

Придумайте марочні назви для наступних товарів, так, щоб ці назви відповідали вимогам, що висуваються назві торгової марки:

-         жувальна гумка:

-         чистячий засіб:

-         лінія дитячого одягу:

-         молодіжний журнал:

 

Завдання 7

 

Візьміть близький Вам товар і придумайте для нього марочну назву, ключове слово і рекламну формулу.

 

Завдання 8

 

Припустимо, що Ви відкриваєте магазин із продажу парфумерних товарів і виявили два сегменти, що представляють для вас найбільший інтерес: високозабезпечені люди середніх років і молодь з невеликим рівнем доходу. Визначить потреби кожного із сегментів у парфумерних товарах. Які рішення в областях маркетингової товарної політики (відносно рівня якості товарів, їхнього асортименту, упаковки, торгової марки, сервісного обслуговування), спрямовані на задоволення потреб цих двох сегментів, Ви б порекомендували б підприємству?

Завдання 9

 

У «спальному» районі міста недавно відкрилася «Піццерія». Акцент був зроблений на те, що сама назва цього блюда залучить клієнтів і не варто витрачати великі кошти на розмаїття асортименту, розробку упаковки (використовувалися прозорі поліетиленові пакети) і просування продукту. Торгівля велася безпосередньо на місці виготовлення ціцци. У результаті за підсумками першого місяця роботи обсяг продажів виявився набагато нижче очікуваного рівня. Проаналізуйте, чому відбулася така ситуація. Які нововведення в маркетинговій товарній політиці (відносно рівня якості товарів, їхнього асортименту, упаковки, товарної марки, сервісного обслуговування) піццерії Ви б порекомендували?

 

Завдання 10

 

Годинник для середнього класу

Згідно даним агентства Galiup Media, тільки третина москвичів носить годинник вітчизняного виробництва, а половина – імпортні. Але за даними того ж агентства, 13% росіян збираються придбати вітчизняні хронометри, а імпортні – тільки 8%. Прихильність співвітчизників до вітчизняної продукції використовував найбільший в країні годинниковий завод «Восток», вирішивши вивести на ринок нову модель годинника, розроблену спеціально для представників середнього класу.до цього найвідомішою маркою «Востока» був годинник «Командирские». Відносно недорогі ( від $10 до $60), вони і ізараз складають 60% продукції заводу.

Нову модель – годинник «Кремлевские»  - вирішено проводити в корпусі із золотим напиленням, в механізм додано елементи авто заряджання. Цей годинник за ціною від $70 до $100 призначаються для швидкорослого середньо цінового сегменту, що віддає перевагу сучаснішим моделям. На думку роздрібної торгівлі, у вітчизняного годинника збереглася хороша репутація, вони надійні і прості в обігу, тому продукція «Востоку» має всі шанси добре продаватися, якщо завод витримає стандарти дизайну і якості. Перша партія годинника поступить в магазини в 2008 р.,і фахівці відділу маркетингу «Востоку» розраховують що до кінця року нова марка займе 20% від випуску підприємства.

Питання і завдання:

  1. Які рішення по асортименту були ухвалені компанією?

 

Завдання 11

 

«Вікюль» підсилює свій бренд за допомогою нових упаковок

Недавно виробник соків компанія «Вікюль» змінила упаковку соку «Вітамін», зокрема, замінивши ангела на папугу. На думку експертів, попередня упаковка виглядала дуже строго.

Компанія соку компанії, що найбільш продається – «Вітамін» також була оновлена: технологи змінили рецептуру всієї продуктової лінійки, окрім яблучного і томатного соків. Разом з тим змінилася і упаковка «Вітаміну». Перед дизайнерами стояло завдання зберегти впізнаність бренду, зробивши при цьому упаковку яскравішою. В рамках нової рекламної концепції із салоганом «Від соку тільки «Вітамін»» знята ТБ-роликів і витримана власне упаковка., на якій поміщені фотографії працівників заводів компанії з короткою розповіддю про їх відношення до продукту. Крім того «Віколь» випустив 1,5літрову упаковку «Вітаміну». Перезапуск бренду був підтриманий комплексною рекламою протягом всього сезону.

«Вікюль» вивів на ринок нову упаковку соку «Вітамін» об’ємом0,25 л. це новий об’єм на вітчизняному ринку, де традиційна порційна упаковка0,2 л. За словами PR-директора компанії «Вікюль» Олександра Николаєва, частина покупців соку «Вітамін» - мобільні люди, проводять значну частину часу за межами дома, звідси  - потреба пити «на ходу». За даними компанії «Вітамін» з моменту свого запуску за неповний рік зміг завоювати 4% українського сокового ринку, і частка бренду постійно росте. А.Николаєв помічає, що на відміну від інших марок «Вітамін» не показав себе залежним від сезонного спаду продажів, який у соків традиційно наступає влітку. «Для людей все більш актуальною  стає емоційна сторона бренду. Із випуском «Вітаміну» ми точно потрапили в свою цільову аудиторію», - пояснює він.

Питання і завдання:

  1. Якої марочної стратегії дотримується компанія «Вікюль» для своїх товарів?
  2. До якого типу інновацій можна віднести зміни рецептури продуктової лінійки «Вітамін»:

а) з погляду новизни для фірми;

б) з погляду новизни для споживача?

  1. Які рішення по товарному асортименту ухвалила компанія «Вікюль»?
  2. Які зміни в упаковці були здійсненні компанією? Які основні функції упаковки для соку?
  3. На якому етапі життєвого циклу товару знаходиться сік «Вітамін». Обґрунтуйте  свою відповідь.

 

Завдання 12

 

Виробник швидкозаморожених овочів «Кріофуд» виходить на ринок

Маркетингова оцінка ринку швидкозаморожених овочів в місті виявилася достатньо оптимістичною, тому було ухвалено рішення про будівництво заводу для виробництва швидкозаморожених овочів продуктивністю 3000т/год.

Передумовами такого рішення були, з одного боку, об’єм споживання заморожених овочів, що імпортуються до України з інших країн Європи і навіть США, що постійно збільшується, а, з іншого боку, відсутність в нашій країні підприємств-виробників такого профілю.

Місто, де буле розпочато виробництво, вигідно відрізняється тим, що в регіоні вирощуються в достатньому обсягу такі сільськогосподарські культури як картопля, буряк, морква та інші.

Опитування населення міста показали, що близько 90% населення усвідомлені про наявність в торгівлі швидкозаморожених овочів, а близько 60% є споживачами цих продуктів.

Основними перевагами швидкозаморожених овочів є:

  • Швидкість приготування блюд та гарнірів;
  • Збереження корисних властивостей продуктів протягом тривалого періоду зберігання;
  • Широкий асортимент овочевих сумішей за рахунок варіювання складу і відносного змісту компонентів.

Що стосується перваг споживачів відносно асортименту, то вони виявилися нестійкими. Зокрема, маркетингові дослідження і досвідчені продажі дали наступні результати: (табл. 1).

Таблиця 1

Відновні обсяги споживань

Назва продукту

Відносні об’єми, %

5

10

15

20

25

30

35

Картопля

 

 

 

 

 

 

 

Морква

 

 

 

 

 

 

 

Горошок

 

 

 

 

 

 

 

Цвітна капуста

 

 

 

 

  

 

Овочева суміш

 

 

 

 

 

 

 

Борщ

 

 

 

 

 

 

 

Щи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  

 

 

-              маркетингове дослідження

-              по результатам дослідницьких продажів

 

Поточна ємність ринку міста щодо швидкозаморожених продуктів  в даний час складає близько 6000 тонн в рік. При оцінці рівня конкуренції на ринку міста було виявлено, що основними постачальниками ШЗО є польська фірма «Хортекс» (70% ринку) і бельгійська фірма «Ардо» (20% ринку). Решту частини ринку ділять між собою близько 10 різних дрібних постачальників.

Дослідження основних потенційних конкурентів показали, що «Хортекс» дотримується в цілому дотримується вцілому виробничої концепції, поставляючи продукцію непоганої якості по невисоких, для даної групи товарів, цінам (приблизно 1,5 USD/кг). Сила цієї фірми полягає  в популярності торгової марки, оскільки її зв’язки з Україною (раніше з СРСР) тривають в перебігу декількох десятиліть. Істотною конкурентною перевагою «Хортекса» є також широкий асортимент ШЗО (близько 20 найменувань), можливість постачання в торгову мережу холодильного устаткування, міцні зв’язки з найбільшими супермаркетами міст. Інший постачальник – фірма «Ардо» поставляє високоякісні заморожені овочі за ціною 3-5 USD/кг і орієнтується, відповідно на забезпечені верстви населення.

Слабкими позиціями постачальників є відсутність серйозної політики в області реклами і стимулювання кінцевих споживачів (населення).

Відповідно до бізнес-плану підприємство «Кріофуд» планує почати спільну діяльність в місті з осені поточного року.

Примітка до кейса:

Технологія виробництва швидкозаморожених овочів складається з наступних основних операцій: миття заздалегідь відібраної сировини; очищення від шкірки (картопля, буряк, морква) або непридатного листя (цвітна капуста, горошок. Квасоля, зелень і т.д.); різка на дрібні частини; бланширування (термообробка у воді з t = 95С); охолоджування в струмені холодної води; заморожування в течії 10-20 хвилинах при t = - 40С; упаковка в крафтмешки по 15-20 кг; зберігання на складі-морозилці при t = -30С. у міру потреби проводиться фасування в споживчу упаковку місткістю по0,5 кг.

Питання і завдання:

  1. Сформулюйте основні атрибути ядра товару, а також розширеного і узагальненого змісту товару.
  2. Які вигоди товару важливі для споживачів різних цільових сегментів? Виділіть головне очікування споживачів.
  3. Які негативні властивості товару для споживачів?
  4. Чи можна зменшити або виключити недоліки товару?
  5. Сформулюйте ідеальну мультиатрибутну модель товару для різних цільових груп споживачів.
  6. Оцініть привабливість і конкурентоспроможність товару по відношенню до товарів-замінників (субститутам) і товарів конкурентів.
  7. Розробіть вимоги до упаковки і до її оформлення.
  8. Дайте пропозиції по вибору марочної стратегії (мономарка, мультимарка, родова назва). Запропонуйте назву торгової марки.
  9. Сформулюйте асортиментну політику відносно різних сегментів посередників і кінцевих  споживачів.
  10. Які товари з товарного асортименту відносяться до лідерів?



НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: