


Змiст:
8. Державні і громадські консумерські установи та організації в Україні
11. Практичне завдання
Зробить аналіз ситуації і прийміть обґрунтовані конкретні рішення з захисту справ споживачів і відповідальності продавців. Споживач придбав автомобіль. У період гарантійного терміну обслуговування в машині були виявлені дрібні несуттєві недоліки. Усунути їх станція не змогла, тому що не знайшла необхідних деталей, і споживачеві було запропоновано почекати два місяці
25. Практичне завдання
Громадянин Іванов придбав телевізор. Протягом гарантійного терміну він зіпсувався (до закінчення гарантійного строку залишилося 2 дні). На його вимогу телевізор замінили, але з гарантійним терміном на 2 дні, що залишилися. Чи правомірні дії продавця? Обґрунтуйте відповідь
34. Практичне завдання
Складіть інструкцію для споживачів щодо прання, прасування, відбілювання, хімчистки, сушіння для жіночої сукні з віскози
58. Практичне завдання
Натішить заяву (претензію) до магазину та позовну заяву до суду з зв’язку з наступною ситуацією. Ви придбали духовку-гриль „Dawoo” вартістю 375 грн. з гарантійним терміном експлуатації 1 рік. Через 3 місяці після покупки вона зламалася. Ви вимагаєте замінити несправного товару на новий якісний негайно, але магазин вашу заяву не прийняв, мотивуючи це тим, що аналогічних товарів в продажу немає.
Використана література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com