


Змiст:
1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства
2. Ознайомлення зі специфікою діяльності маркетингових служб на підприємствах
3. Організація здійснення аналізу маркетингових досліджень
4. Товарна політика підприємства, управління асортиментом, життєвий цикл товару
5. Маркетингова цінова політика підприємства
6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності
7. Маркетингова комунікаційна політика підприємства
8 Планування маркетингової діяльності
9 Контроль за виконанням маркетингових заходів
Використана література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru