перейти на сайт>>

Звіт з практики по товарознавству (на прикладі ТОВ “Метро”)

ID роботи: 2075
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

1. Загальна характеристика ТОВ «Метро Кеш энд Керри Україна»

2. Характеристика основних постачальників

3. Технологія приймання товарів

4. Технологія зберігання і підготовки товару до продажу

5. Організація рекламно-інформаційної роботи

6. Організація санітарних правил та пожежної безпеки

7. Організація державного контролю за торгівлею

Висновки та рекомендації

Список викорстаних джерел



Висновок:

Об’єктом дослідження є МЕТРО Cash & Carry.

METRO Cash & Carry – підрозділ міжнародного лідера галузі оптової торгівлі METRO Group, з головним офісом у Дюссельдорфі (Німеччина). Пропонуючи широкий асортимент товарів під одним дахом, METRO Cash & Carry задовольняє специфічні купівельні потреби професійних покупців та великих інституційних споживачів у цілому світі.

Дане підприємство є рентабельним, слід зазначити, що всі основні показники рентабельності мають тенденцію до збільшення.

У роботі кожного МЕТРО Cash & Carry важливу роль грає рекламно-інформаційна робота, оскільки від її проведення залежить комерційна діяльність магазина і його торгово-технологічний процес. За допомогою реклами і інформації покупець дізнається про новий товар, про товар який тільки що поступив в продаж даного магазина. Щоб збільшити продаж товарів, в магазині необхідно здійснювати низку заходів щодо торгової реклами, таких як: засоби візуальної інформації - вони включають систему графічних символів товарів; текстових найменувань асортиментних одиниць, всілякі акції і т.д. що стосується пропозицій по удосконаленню роботи магазина. Можна організувати проведення акцій.

За час практики я переконалася  в тому, що працівники МЕТРО Cash & Carry добре знають правила торгового обслуговування населення. Працівники магазина здійснюють продаж товарів на вимоги покупців, надають покупцям інформацію про товар. Розрахунки за продані товари здійснюються через ЭККА. На всі товари були зроблені цінники. Також знаходиться куточок для покупця, де є вся необхідна інформація.

Для стимулювання  купівельного попиту в МЕТРО Cash & Carry я пропоную більше уваги приділяти розміщенню товарів, а саме:

1.     3а кожною групою товарів повинне бути закріплене окреме місце;

2.     Асортимент товарів повинен забезпечувати широкий вибір. Товари розташовують праворуч купівельного потоку.

3.Товари частого попиту потрібно розміщувати ближче до входу, поблизу робочого місця продавця.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: