перейти на сайт>>

Зміст логопедичної роботи з розвитку фономотичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ

ID роботи: 1706
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні аспекти формування та розвитку фономотичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ
1.1. Характеристика рівнів мовленнєвого розвитку у дошкільному віці
1.2. Проблема фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення (ФФНМ)
2. Методологія логопедичної роботи з розвитку фономотичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ
2.1. Продуктивна діяльність як засіб досягнення корекційної мети в логопедичній роботі з дошкільниками
2.2. Художня література як засіб подолання мовленнєвих недоліків у дітей дошкільників
3. Логопедична робота з розвитку фономотичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з ФФНМ
Висновок
Література



Висновок:

Дітям із ФФНМ, якщо повна корекція дефекту не буде здійснена в дошкільному віці, неминуче грозять серйозні порушення читання й письма (так називані дислексія й дисграфія).
Якщо в нормі читання першогрупаника повинне бути плавним, поскладовим, то в таких дітей читання буває уповільненим, що нагадує і, природно, не може забезпечити розуміння прочитаного тексту. Сприйняття навчального матеріалу дітьми із недорозвиненням мовлення (навіть в 6-літньому віці) відбувається поверхово та в обмеженому обсязі.
Важливим засобом розв'язання даного непростого завдання є манера проведення колекційного заняття. У кожного фахівця вона індивідуальна, однак: чіткість, стислість інструкцій і питань, неквапливий темп, емоційність та акцентованість мовлення полегшують і поліпшують засвоєння дітьми навчального матеріалу.
Визначаючи тему чергового логопедичного заняття зазначеного напрямку, треба чітко представляти, що вся увага – логопеда та дітей групи - зосереджується на конкретній граматичній категорії й варіантах її представництва в українській мові.
Добір лексичного матеріалу для заняття повинен бути вільним у фонетичному плані, тобто він може містити звуки, ще не скоректовані у вимові дітей. Наприклад, на занятті за темою «Називний відмінок множини іменників» можуть бути присутнім не тільки легкі у вимовному плані слова: коти, кубики, пні, вогні, стрічки, але й слова фонетично складні: моря, паспорта, майстри, вчителі, якорі, адреси — тим більше, що їхні закінчення є нетиповими й тому важливі для практичного вживання дітьми.
На кожному лексико-граматичному занятті корисно використовувати індивідуальний наочний матеріал. З його допомогою можна контролювати засвоєння дітьми знань і навичок, підвищувати активність дошкільників, а також більш ощадливо використовувати навчальний час.
Очевидно, що провідним завданням логопеда підготовчої до школи групи стає попередження порушень листа й читання. Реалізується це завдання на заняттях зазначеного профілю, де можна виділити 3 напрямки корекціоної діяльності логопеда:
1. створення чітких уявлень про кожен звук мови;
2. удосконалювання навичок звукового аналізу та синтезу;
3. навчання грамоті за особливій системі.
Природно, що навчання письму базувалося на стійких уявленнях дітей про порядок звуків у слові. Навичка читання формувався тільки після оволодіння злиттям звуків мови в склади й слова. Набагато більша увага приділялася тонким акустичним диференційовкам (дзвінкі - глухі, м'які - тверді, свистячі - шиплячі, африкати і їхні складові звуки й ін.). Завдання автоматизації й диференціації звуків у самостійній мові, тобто корекція вимови, через необхідність багаторазових повторень адресного матеріалу цілком переносилися на індивідуальні логопедичні заняття.
Швидко орієнтуватися у звуко-буквенному складі слів з різною складовою конструкцією дітям допомагає робота зі схемами, а потім з розрізною абеткою.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: