перейти на сайт>>

КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОГОСПОДАРСЬКОГО РОЗВИТКУ (на прикладі «МакДональдз»)

ID роботи: 8493
Тип роботи:
Об'єм: 68 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

ВСТУП

 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ  ТА  МЕТОДОЛОГІЧНІ  ОСНОВИ  ФОРМУВАННЯ  СТАТЕГІЇ  МІЖНАРОДНОЇ  КОМПАНІЇ

1.1. Поняття та сутність стратегії компанії

1.2. Класифікація стратегій у міжнародному бізнесі

1.3. Критерії ефективності стратегії компанії

 

РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЇ  МІЖНАРОДНИХ  КОМПАНІЙ  В  УМОВАХ  ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

2.1. Вплив глобалізації на вибір та формування стратегії міжнародними компаніями

2.2. Принципи ефективності стратегії у міжнародному бізнесі

2.3. Засоби реалізації обраної стратегії міжнародними компаніями

 

РОЗДІЛ 3.  СВІТОВИЙ  ДОСВІД  ФОРМУВАННЯ  СТРАТЕГІЇ  МІЖНАРОДНИХ  КОМПАНІЙ

3.1. Реалізація глобальних стратегій міжнародними компаніями

3.2. Особливості вибору стратегії компанією «МакДональдз»

3.3. Побудова та впровадження стратегії компанією «МакДональдз»

 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



Висновок:

Глобалізація економічної діяльності є однією з головних тенденцій у розвитку сучасного світу, яка істотно впливає не лише на економічне життя, але й має політичні (внутрішні та міжнародні), соціальні і навіть культурно-цивілізаційні наслідки. Україну також не оминули сучасні процеси глобалізації світового економічного розвитку, які дали змогу інтегрувати нашу країну до міжнародної економіки.

Одним із проявів глобалізації у сучасному світі є компанія «МакДональдз», що була заснована у кінці 40-х років братами МакДольд у США. Зараз під торговою маркою «МакДональдз» працює 32 060 ресторанів у 118  країнах світу ( в тому числі близько 14 тисяч з них розташовані в США). З них значна частина (25 578) управляється по франчайзингу, тому асортимент ресторанів. Розмір і склад порцій може відрізнятися в різних країнах.

У 1985 р. МакДональдз було включено до списку «Dow Jones Industrial» (показник щоденного стану національної економіки США, що розраховується на основі показників 30 найбільших і найвпливовіших компаній країни). Таким чином непримітний колись Гамбургер по праву зайняв своє місце серед літаків, потягів та автомобілів як один із стовпів американської економіки.

Україна стала 102-ю країною, де почала розвиватися мережа «МакДональдз», 24 травня 1997 року поруч із станцією метро «Лук’янівська» у Києві відкрився перший заклад «МакДональдз» в країні. Компанія «МакДональдз Юкрейн Лтд.» є одним з найбільших іноземних інвесторів в Україні: у розвиток мережі «МакДональдз та інфраструктури нашої держави компанією вже було вкладено  понад 100 млн. дол.

Отже, можна стверджувати, що компанія «МакДональдз» є компанією, яка стабільно розвивається та розширюється, основною особливістю якої є гнучкість до змін у навколишньому середовищі.

Для врахування сучасних реалій процес формування стратегії розвитку підприємства повинен ґрунтуватися на теоретичних та методологічних основах, які представлені вище. Керівникам, що діють в обставинах швидкої зміни середовища, необхідні методи та інструменти управління, створені для умов загального хаосу, непередбачуваності зовнішнього ділового середовища. Вони повинні професійно розглядати усі чинники, які впливають на розвиток підприємства, вміти робити певні висновки та на основі цього правильно обирати стратегію розвитку підприємства. У сучасному середовищі підприємство без ясної та ефективної стратегії розвитку − це не бізнес, а набір активів, обтяжених зобов’язаннями. Для того щоб не тільки вижити, але і посилити свої конкурентні позиції на ринку, необхідно займатися стратегічним плануванням систематично та на професійному рівні. Тому запропоновані в роботі пропозиції щодо виконання систематичного моніторингу місії, цілей та задач під час реалізації стратегічного управління сучасним підприємством потребують їх апробації в умовах реального виробництва та можуть бути цікаві керівникам з точки зору запровадження в повсякденну практику їх роботи. 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: