


Змiст:
1. Види конкуренції
2. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Практичне завдання вар 2
Визначити рівень конкурентоспроможності організації на основі вихідних даних, наведенних в таблиці 2.2. Проаналізувати структуру товарної маси. Дати рекомендації про доцільність зняття з виробництва конкретного товару.
Таблиця 2.2 Показники конкурентоспроможності організації
Показники | Товари організації | |||
А | Б | В | Г | |
1. Ринок, на якому представлений товар | промислово-розвинені країни | інші країни | внутрішній ринок | внутрішний ринок |
2. Показник значущості ринку | 1 | 0,7 | 0,5 | 0,5 |
3. Рівень конкурентоспроможності товару на даному ринку | 0,96 | 0,98 | 1,0 | 0,97 |
4. Обсяг продажу товару на даному ринку, млн.. грошових од. | 60 | 200 | 850 | 63 |
Список літератури
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru