


Змiст:
1. Види конкуренції
2. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Практичне завдання вар 2
Визначити рівень конкурентоспроможності організації на основі вихідних даних, наведенних в таблиці 2.2. Проаналізувати структуру товарної маси. Дати рекомендації про доцільність зняття з виробництва конкретного товару.
Таблиця 2.2 Показники конкурентоспроможності організації
Показники | Товари організації | |||
А | Б | В | Г | |
1. Ринок, на якому представлений товар | промислово-розвинені країни | інші країни | внутрішній ринок | внутрішний ринок |
2. Показник значущості ринку | 1 | 0,7 | 0,5 | 0,5 |
3. Рівень конкурентоспроможності товару на даному ринку | 0,96 | 0,98 | 1,0 | 0,97 |
4. Обсяг продажу товару на даному ринку, млн.. грошових од. | 60 | 200 | 850 | 63 |
Список літератури
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com