перейти на сайт>>

КОНТРОЛЬНА РОБОТА по дисципліни: Поведiнка споживачiв

ID роботи: 4631
Тип роботи:
Об'єм: 22 стор.
Вартiсть: 40 грн.


Змiст:

5. Поняття, класифікація та типи впливів референтних груп.

15. Фактори впливу на поведінку покупця в промисловому середовищі.

25. Методики модифікації поведінки споживачів.

Практичне завдання №5.

Ви є консультантом у фірмі, що робить чоловічий одяг. Як Ви будете виявляти впливових людей у студентському середовищі?

 

Практичне завдання №15.

 Визначте, використовуючи лексикографічне правило, якій марці віддасть перевагу споживач?

РЕЙТИНГ ДЛЯ ІЛЮСТРАЦІЇ ПРАВИЛА РІШЕННЯ

Показник

Ступінь важливості покупця

Марка А

Марка Б

Марка В

Марка Г

Смак

1

Відм.

Відм.

Дуж. доб.

Відм.

Ціна

2

Дуж. доб.

Доб.

Відм.

Задов.

Поживність

3

Доб.

-

Погано

Відм.

Зручність

4

Задов.

-

Відм.

-

 

Практичне завдання №25

 Розгляньте такі пропозиції зі щотижневого використання купонів на знижки під час просування на ринок нового виду легкої закуски на протязі одного місяця.

 

Пропозиція

Тиждень

1

2

3

4

А

знижка 50 %

нема купона

нема купона

нема купона

В

знижка 50 %

знижка 50 %

знижка 50 %

знижка 50 %

С

знижка 50 %

знижка 35 %

знижка 20 %

знижка 5 %

D

знижка 5 %

знижка 20 %

знижка 35 %

знижка 50 %

 

Як ви думаєте, за яким варіантом знижок можна отримати найбільшу кількість покупців? Обґрунтуйте свій висновок.

 

Література




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: