перейти на сайт>>

Контрольна робота по дисципліні „Промисловий маркетинг”

ID роботи: 4827
Тип роботи:
Об'єм: 13 стор.
Вартiсть: 40 грн.


Змiст:

10. Забезпечення якості промислової продукції на принципах маркетингу.

26. Планування маркетингу на промисловому підприємстві

Практична частина

Завдання. Розробити рекламний бюджет підприємства на наступний рік. Вихідні дані для розрахунку дивіться у табл.. 2.1 і 2.2. Додаткові дані дивіться у додатках а і в.

Таблиця 2.1

Вихідні дані для розрахунку рекламного бюджету

№ варіанту

V реал

П рек

Ч

754500

4,6

Таблиця 2.2

Запланована структура асигнувань на рекламу (для всіх)

п/п

Напрямки реклами

Структура асигнувань на рекламу, %

1.

Реклама у бізнес довіднику

25

 

Реклама в пресі, в т. ч.:

10

2.

Реклама в газетах

3

3.

Реклама в журналах

7

4.

Реклама на радіо

15

5.

Реклама на ТБ

20

6.

Реклама на транспорті

5

7.

Рекламні проспекти

8

8.

Рекламні каталоги

-

9.

Рекламна листівка

1

10.

Зовнішня реклама

2

11.

Інша

4

 

РАЗОМ

100,0

 

Використана література




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: