


Змiст:
Перший день практики
- Знайомство із завданням і змістом освітньої роботи дитячого закладу.
- Бесіда з адміністрацією, методистом, логопедом, вихователями.
- Ознайомлення зі структурою дитячого садка, порядком зарахування дітей до логопедичних груп, комплектування дітей з порушенням мовлення.
Другий день практики
- Знайомство з організацією логопедичної роботи в групі.
- Ознайомлення з оформленням дидактичного матеріалу і обладнанням логопедичного кабінету і групових кімнат.
- Ознайомлення з перспективним і щоденним плануванням фронтальних та індивідуальних занять.
- Ознайомлення з особливостями організації корекційної роботи та веденням документації.
Третій день практики
- Робота з дітьми, вивчення їх особових справ, результатів психолого-педагогічного і логопедичного обстеження.
- Обговорення і узгодження індивідуального плану проведення обстеження дітей та графіків відкритих занять.
- Вивчення необхідної спеціальної навчальної і науково-методичної літератури.
Четвертий день практики
Відвідування і аналіз фронтального та індивідуальних занять логопеда.
Аналіз фронтального заняття
П’ятий день практики
1. Комплексне вивчення дитячого контингенту групи.
2. Складання психолого-педагогічного профілю групи.
3. Спостереження за дітьми у педагогічному процесі.
4. Проведення розвивальних ігор.
Шостий день практики
- Проведення логопедичного обстеження закріплених дітей.
- Оформлення мовленнєвої картки, постановка логопедичного діагнозу.
Сьомий день практики
- Проведення логопедичного обстеження закріплених дітей.
- Оформлення мовленнєвої картки, постановка логопедичного діагнозу.
Восьмий день практики
1.Складання конспектів фронтального та індивідуального занять та підбір наочності до них.
2. Затвердження планів-конспектів логопедом, методистом (конспект, наочність входить до переліку звітної документації).
3. Методичні джерела, використані при підготовці конспектів.
Дев’ятий - п’ятнадцятий день практики
Самостійна професійна діяльність студента. Проведення фронтальних, індивідуальних занять за темами, згідно перспективного та календарного планування логопедичної корекції. Самоаналіз і аналіз фронтальних занять.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com