перейти на сайт>>

Логопсихологія. Практичне завдання 3. Тема:Особливості мислення у дітей із мовленнєвими порушеннями. Особливості емоційно-вольової сфери у дітей із мовленнєвими порушеннями

ID роботи: 8970
Тип роботи:
Об'єм: 50 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Контрольні питання:

Характеристика мисленнєвої діяльності при порушеннях звуковимови (дислалії, ринолалії, дизартрії).

Особливості мислення дітей із системними вадами мовлення.

Особливості мислення у дітей із заїканням.

Характеристика мисленнєвої діяльності при порушеннях письма.

Особливості уяви у дітей з порушеннями мовлення.

6.Особливості вольової дії у дітей із мовленнєвими порушеннями.

7.Особливості емоційно-вольової сфери у дітей з порушеннями звукової сторони мовлення.

8.Особливості емоційно-вольової сфери у дітей із системними порушеннями мовлення. У чому виявляється слабкість вольової саморегуляції діяльності й поведінки у дітей із ЗНМ?

9.Особливості емоційно-вольової сфери при заїканні.

ПРОБЛЕМНІ, ТВОРЧІ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ:

1.Визначте взаємозв’язок між порушенням мовленнєвого розвитку та порушенням розвитку мисленнєвої діяльності у дітей з вадами мовлення.

2.Проілюструйте прикладами виконання дітьми із вадами мовлення різних за формою подання пізнавальних завдань. Які особливості форм їхнього мислення.

3.Порівняйте розвиток операцій мислення - аналізу, синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення - в учнів класів ІПК і масової загальноосвітньої школи.

4.Підібрати методичні прийоми та необхідні матеріали для розвитку мисленнєвих операцій (аналізу-синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення, класифікації) та уяви у дітей із порушеннями мовлення.

5.Уявіть себе на місці вчителя, та спробуйте пояснити учневі, наприклад, 2 класу, як потрібно порівнювати (будь-які предмети, явища).

6.Поясніть найзагальніші причини порушення відчуттів і сприймання в дітей із ЗПР. Зверніть увагу на зв’язок сприймання з іншими психічними функціями.

7.Підібрати матеріали та визначити прийоми для дослідження емоційно-вольової сфери, спираючись на літературні джерела.

8.Проілюструйте прикладами виконання дітьми із вадами мовлення різних за складністю пізнавальних завдань. Які особливості самоконтролю та саморегуляції можна простежити продовж виконання цих завдань?

ЛІТЕРАТУРА:




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: