перейти на сайт>>

Логопсихологія. Практичне завдання 3. Тема:Особливості мислення у дітей із мовленнєвими порушеннями. Особливості емоційно-вольової сфери у дітей із мовленнєвими порушеннями

ID роботи: 8970
Тип роботи:
Об'єм: 50 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Контрольні питання:

Характеристика мисленнєвої діяльності при порушеннях звуковимови (дислалії, ринолалії, дизартрії).

Особливості мислення дітей із системними вадами мовлення.

Особливості мислення у дітей із заїканням.

Характеристика мисленнєвої діяльності при порушеннях письма.

Особливості уяви у дітей з порушеннями мовлення.

6.Особливості вольової дії у дітей із мовленнєвими порушеннями.

7.Особливості емоційно-вольової сфери у дітей з порушеннями звукової сторони мовлення.

8.Особливості емоційно-вольової сфери у дітей із системними порушеннями мовлення. У чому виявляється слабкість вольової саморегуляції діяльності й поведінки у дітей із ЗНМ?

9.Особливості емоційно-вольової сфери при заїканні.

ПРОБЛЕМНІ, ТВОРЧІ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ:

1.Визначте взаємозв’язок між порушенням мовленнєвого розвитку та порушенням розвитку мисленнєвої діяльності у дітей з вадами мовлення.

2.Проілюструйте прикладами виконання дітьми із вадами мовлення різних за формою подання пізнавальних завдань. Які особливості форм їхнього мислення.

3.Порівняйте розвиток операцій мислення - аналізу, синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення - в учнів класів ІПК і масової загальноосвітньої школи.

4.Підібрати методичні прийоми та необхідні матеріали для розвитку мисленнєвих операцій (аналізу-синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення, класифікації) та уяви у дітей із порушеннями мовлення.

5.Уявіть себе на місці вчителя, та спробуйте пояснити учневі, наприклад, 2 класу, як потрібно порівнювати (будь-які предмети, явища).

6.Поясніть найзагальніші причини порушення відчуттів і сприймання в дітей із ЗПР. Зверніть увагу на зв’язок сприймання з іншими психічними функціями.

7.Підібрати матеріали та визначити прийоми для дослідження емоційно-вольової сфери, спираючись на літературні джерела.

8.Проілюструйте прикладами виконання дітьми із вадами мовлення різних за складністю пізнавальних завдань. Які особливості самоконтролю та саморегуляції можна простежити продовж виконання цих завдань?

ЛІТЕРАТУРА:




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: