


Змiст:
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ:
1.Особливості пам’яті дітей із мовленнєвими порушеннями. Особливості засвоєння (запам’ятовування, зберігання) та відтворення засвоєного матеріалу цими дітьми.
2.Прийоми, спрямовані на розвиток та корекцію пам’яті у дітей з різними вадами мовленнєвої діяльності.
3. Характеристика уваги при порушеннях звуковимови (дислалії, ринолалії, дизартрії).
4. Особливості уваги дітей із системними вадами мовлення.
5. Особливості уваги у дітей із заїканням.
6. Характеристика уваги при порушеннях письма.
ПРОБЛЕМНІ, ТВОРЧІ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ:
1.Порівняйте зорову й слухову пам’ять, мимовільне й довільне запам’ятовування інформації дітьми із ЗНМ відносно характеристик цих видів запам’ятовування у дітей з типовим розвитком.
2.Підібрати матеріали та визначити прийоми для обстеження мнестичної діяльності дітей з вадами мовлення.
3.Доберіть доступний для молодшого школяра із ЗНМ текст, та спробуйте навести приклад його відтворення учнем (які особливості відтворення інформації ви продемонструєте?
4.Складіть рекомендації для батьків щодо розвитку пам’яті у дитини з мовленнєвим дефектом.
5.Розгляньте та проаналізуйте особливості типів запам’ятовування слів дітьми із порушеннями мовлення (Конопляста С.Ю., Сак Т.В. Логопсихологія Навч.посіб. - К: Знання, - 2010. 293 с.)
6.Складіть конспект психокоррекційного заняття (з дитиною з первинним мовленнєвим порушенням).
7.Підібрати необхідні матеріали і визначити прийоми для обстеження уваги в спеціальній літературі.
8.Складіть план діагностичного обстеження стану уваги у дітей із вадами мовлення.
9.Анотація статей щодо проблем впливу різних мовленнєвих порушень у дітей на розвиток уваги.
10.Розробіть основні психолого-педагогічні рекомендації для батьків щодо корекції уваги у дитини з мовленнєвим порушенням.
ЛІТЕРАТУРА
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru