перейти на сайт>>

Література «шрамів» у творчості Лю Сіньу

ID роботи: 8486
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

ВСТУП

Розділ 1. МОДЕРНІЗМ В КИТАЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ТА «ЛІТЕРАТУРА ШРАМІВ»

1.1. Витоки літератури «шрамів»

1.2. Ідейні та художні особливості літератури «шрамів»

Розділ 2. Проблемно-тематичні особливості оповідання Лю Сіньу «Класний керівник»

2.1.  Особливості побудови сюжетної лінії

2.2. Характеристика основних персонажів (учитель Чжан, Сун Баоці, Сє Хуеймінь, Ші Хун)

2.3.  Ознаки літератури «шрамів» у творі

Розділ 3. Проблема особистісної ідентичності в оповіданні Лю Сіньу «Мені дорогий кожен зелений листок»

3.1. Структурні особливості сюжету

3.2. Особливості зображення учительського колективу

3.3 Образ Вей Цзінсіна (портрет, вчинки, погляди, особливості)

3.4. Ознаки літератури «шрамів» у творі

Висновки

Список використаної літератури



Висновок:

У даній курсовій роботі я дослідила новий період розвитку сучасної китайської літератури - «літературу шрамів». Основою рисою якої є  засудження «культурної революції» та крик інтелігенції, яка залишилась постійним об’єктом знущань і принижень. Освічених людей мордували насмішками і знущаннями, голодом і ганебними стовпами, їх відправляли на «трудове перевиховання» в село - таким чином, основою репресій стало безперервний психологічний тиск. Інтелігенція стала повертатися до своїх звичайних занять: викладання, письменство, журналістика. Але письменники не змогли мовчати, вони хотіли кричати на весь світ про біль, який завдала їм культурна революція».

«Література шрамів» включає в себе кілька напрямків: «сільські», «міські» і «дитячі шрами». У всіх трьох зачіпаються схожі проблеми, тільки розкриваються вони трохи по-різному, використовуються різні декорації. Незважаючи на смислову глибину і емоційність цих напрямків, багато критиків сходяться на тому, що естетична цінність даних творів невелика: звичайний, майже примітивний сюжет, лінія розповіді обривисті, а критика груба і неприкрита. Але на те були свої причини: по-перше, гостра необхідність виговоритися (форма викладу в даному випадку не грала жодної ролі) і, по-друге, зниження загального рівня естетичного сприйняття в Китаї.

Розкрили сюжетну лінію розповіді Лю Сіньу «Класний керівник». У центрі оповідання діти, чия психіка покалічена роками Культурної Революції - дитяча жорстокість в самому її гіпертрофованому варіанті - і вчитель, який намагається їм допомогти. Перший час твір наштовхнувся на стіну мовчання - ніхто не знав, як оцінювати настільки відкриту критику режиму. Пізніше розгорілася бурхлива дискусія, критики вважали, що твір Лю Сіньу аморальний, а самого автора варто відправити виправлятися в село, як заповідав дідусь Мао. І, можливо, так би воно й сталося, якби у письменника не знайшлися впливові захисники, з чиєю допомогою він в результаті отримав всенародне визнання, пост головного редактора «Народної літератури» та Національну премію за кращу розповідь року.

В оповіданні «Мені дорогий кожен зелений листок» сюжет полягає у висвітленні вчителя математика Вея Цзіньсіна, якого не включили в список кандидатів на звання кращого викладача тому, що колеги вважали його дивакуватим. За Вея гарно відзивався і найстарший – учитель У. Вей доступно пояснював матеріал школярам, які за це його і поважали. А Сяо Юй завжди перечив і старався висміяти Вея Цзіньсіна в будь-якій ситуації. Тільки, як завідувач навчальною частиною охарактеризував Вея секретарю парторганізації, вона теж настояла на внесенні змін в список кандидатів. Так Вея Цзіньсіна включили в список кандидатів на кращого викладача.

Також у роботі подано детальна характеристика образів основних героїв у повісті «Класний керівник»: учителя Чжана, Сун Баоці, Сє Хуеймінь, Ші Хун.

В оповіданні «Мені дорогий кожен зелений листок» описано основного персонажа Вей Цзіньсіна і учительський колектив.

Виокремили у творах Лю Сіньу такі ознаки літератури «шрамів»:

- критичне ставлення до «банди чотирьох»;

- проблеми бюрократії китайського суспільства;

- опис дітей, які живуть у період невідомого, коли інтелігенція тільки почала відроджуватаися;

- відображення понівеченого розуму і душі під впливом «культурної революції»;

- трудове перевиховання.

Письменники континентального Китаю все рідше зверталися до моментів з сумного минулого, а кількість нових унікальних напрямів почало поступово зростати.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: