


Змiст:
Вступ
Розділ І
Теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу
1.1 Сутність сучасного маркетингу і його соціально-економічне значення для готельно-ресторанного бізнесу
1.2. Специфіка та концептуалізація комплексу маркетингу готельних послуг
1.3. Особливості організації служби маркетингу і продажів підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Розділ іі
Технологія маркетингової діяльності
2.1 Використання маркетингових досліджень в управлінні готельними підприємствами
2.2 Роль маркетингу у позиціонуванні та забезпеченні якості готельно-ресторанних послуг
2.3. Особливості розробки маркетингових стратегій на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу
2.4. Реклама і пропаганда в готельному бізнесі
Висновки
список використаних джерел
Висновок:
Підводячи підсумки курсової роботи слід зазначити, що маркетинг готельно-ресторанних послуг має певну специфіку, в основі якої - специфіка самих готельно-ресторанних послуг: відсутність матеріального результату, неможливість накопичення, зберігання, відокремлення від конкретного готелю, необхідність спеціальних зусиль для підтримки постійної якості, необхідність супроводу основної послуги додатковими і периферійними, високий рівень постійних і низький - змінних витрат, значні сезонні коливання попиту, важливість людського фактора при наданні послуг.
Внаслідок того, що пропозицію готельних а ресторанних послуг неможливо оперативно перенести з одного міста в інше, в різних містах і регіонах сформувалася різна кон'юнктура ринку готельних послуг, тому актуальними є розробка методики маркетингових досліджень готельної сфери у містах і регіонах і власне проведення таких досліджень.
Ціль комплексної системи керування, заснованої на принципах маркетингу, - забезпечення вирішення поставлених підприємством завдань (науково-технічних, виробничих, комерційних і збутових) з урахуванням наявних ресурсів (матеріальних, фінансових, людських й ін.). Маркетинг, як система керування, і як особлива діяльність зокрема повинна забезпечувати:
надійну, достовірну інформацію про ринок, структуру й динаміку потреби й попиту, смаках і бажаннях споживачів, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування підприємства;
створення такого товару, товарних асортиментів, що відповідає вимогам ринку, краще, ніж товар конкурента задовольняє попит, вирішує проблему споживача;
необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль над сферою реалізації.
Маркетинг, як інструмент підвищення обґрунтованості прийнятих господарських рішень по різних питаннях виробничої, науково-технічної, фінансової й збутової політики, повинен займати провідне місце в системі управління підприємством.
Маркетинг відіграє провідну роль у забезпеченні високої якості продукції, що відповідає вимогам споживачів. Функція маркетингу посідає перше місце в «петлі якості».
Завдання маркетингу готельного продукту – оцінити клієнта, якість готельного продукту й конкурентоспроможність готелю, який його пропонує.
Розглядаючи готельний маркетинг як основну ринкову концепцію управління в готельному бізнесі, слід зазначити, що індустрія готельного бізнесу за своїми основними характеристиками не має принципових відмінностей від інших галузей, тому всі істотні положення сучасного маркетингу можуть бути повністю застосовані в готельному маркетингові.
Маркетингова стратегія готельних підприємств повинна враховувати наявність певної частки клієнтів, які прагнуть, заплативши високу ціну, задовольнити всі свої бажання стосовно рівня комфорту. Задоволення таких бажань для готелів є високоприбутковим, тому навіть у звичайних (однозіркових) готелях повинні бути окремі номери з найкращим обладнанням і сервісом. Диференціація номерів за рівнем комфортності не тільки відповідає реальному поділу споживачів за їх платоспроможністю, але і дає можливість готелям збільшити свої прибутки шляхом маневрування наявними матеріально-технічними засобами.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com