


Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні підходи до методики викладання курсу естетики в середній загальноосвітній школі
1.1. Аналіз психолого-педагогічних підходів до викладання естетики
1.2. Функції естетичного виховання в сучасній українській школі
Розділ ІІ. Методологічна база викладання курсу естетики у загальноосвітній школі
2.1. Класифікація методів естетичного виховання
2.2. Характеристика основних засобів, які впивають на формування естетичного смаку
Висновки
Використана література
Додатки
Висновок:
Методика формування естетичних почуттів – це процес розвитку й удосконалення естетичного сприймання мистецьких творів, відповідної емоційної реакції та вміння передати словесними засобами духовно-естетичну насолоду.
Проведене дослідження підтвердило ефективність використання естетико-культурологічного компонента в навчанні та комплексного впливу всіх мистецтв на формування чуттєвої сфери.
У процесі застосування запропонованої методики ґрунтовно збагатилися знання учнів про естетико-філософські поняття: естетичні категорії та відповідні їм почуття, структурні елементи естетичної свідомості, а також про мистецтвознавчі, які відтворюють явище взаємодії мистецтв: живописна поезія, поетичний живопис, музична поезія, поетична музика, музичний живопис, архітектура – застигла музика; кіно, театр – синтетичне мистецтво; поетичне кіно.
Дослідження дає підстави стверджувати, що формування естетичних почуттів сприяє збагаченню естетичного досвіду та підвищенню рівня естетичної вихованості, а отже, естетичної свідомості особистості (смаків, ідеалів, уподобань).
Керування процесом формування естетичних почуттів учнів базується на розробці методики, якою враховано низку психолого-педагогічних умов:
а) опору на принципи особистісно-зорієнтованого, проблемного і розвивального навчання;
б) відбір естетично значущих мистецьких творів до програмового матеріалу з літератури;
в) визначення оптимальних методів і прийомів вивчення літератури у взаємодії з різними видами мистецтв (демонстрування, порівняння, зіставлення творів різних мистецтв, вирішення проблемних ситуацій, дискусія, евристична бесіда, дослідницько-пошуковий метод, метод вивідних знань);
г) урахування вікових можливостей естетичного сприймання та переживання мистецьких творів, формування на цій основі вмінь дати естетичну оцінку твору і своїм почуттям; д) методичне забезпечення: розробка авторських видів уроків, таблиць, створення навчально-методичних посібників і методичних рекомендацій для вчителів до вивчення оглядових і монографічних тем.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com