перейти на сайт>>

Методика викладання Т. Шевченка в старшій школі

ID роботи: 5631
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І

Науково – методичні засади викладання української літератури у сучасній школі

1.1. Мета та завдання вивчення української літератури у загальноосвітній школі

1.2. Характеристика сучасних підходів до вивчення творчості українських письменників

Розділ ІІ.

Методичні підходи до викладання творчості   Т. Шевченка у старшій школі

2.1. Проблема вивчення творчості т. Шевченка у школі

2.2. Система уроків по вивченню творчості Т.Шевченка  у старших класах

Висновок

Список літератури



Висновок:

Відомо, що література – це наука, яка зачіпає не тільки розум людини, а й його душу, почуття. Тому у своїй роботі вчитель-філолог повинен шукати такі форми і методи, які б пробуджували душі юнаків, заставляли їх замислюватися, діяти, творити.

«Заглиблення» у тканину твору, відчуття амбіва­лентності, діалогічності почуття Шевченка, його сумніву, іронії та самоіронії, розуміння символічності образів, зміни ритмомелодики тощо покликані сформувати в учнів естетичні смаки, уявлення про красу художнього слова. Не в кількості поспіхом прочитаних (а частіше – зовсім не читаних) творів, а в знаходженні «ключика» до їх розуміння полягає суть вивчення літератури. Школа повинна відучувати школярів від фальші, пафосу, готовності говорити завченими реченнями. Творчість  Т.Шевченка – саме той матеріал, який запрошує читача до глибоких і суперечливих роздумів про сенс буття, вірність і зраду, обов’язок і покликання, про слово і людину.

Народитися в Україні, стати її національною гордістю, бути визнаним у багатьох країнах світу – така доля у Тараса Григоровича Шевченка – геніального поета, художника, митця.  Творчість поета наділена винятковою здатністю виховувати державне мислення. Вона дає розуміння і відчуття національної ідентичності, формує правдивий погляд на українські історію, наснажує вірою у краще майбутнє нашого народу.

Тараса Шевченка не випадково визнано фундатором новоï украïнськоï  лiтератури. Хоча деякi тенденцiï ïï розвитку вже можна було  побачити в окремих творах деяких письменникiв, саме Шевченко перетворив   украïнську лiтературу на явище лiтератури всесвiтньоï, його творчий  генiй нiби подолав звичнi кордони. Саме в його творчостi найповнiше розвинулися  засади, що згодом стали провiдними для передових украïнських (i не лише  украïнських) письменникiв другоï половини ХIХ – початку ХХ столiть:  народнiсть i реалiзм, що розкривали справжнє життя в усiй його повнотi та  багатогранностi.

Як показало дослідження методики викладання творчості Т. Шевченка у старшій школі, сучасні активні методичні пошуки нових шляхів прочитання та вивчення в школі творчості Т.Г.Шевченка тривають за активної участі вчених-методистів та вчителів-практиків. Все ширше застосовуються досягнення новітнього шевченкознавства та дидактики з метою оптимізації вивчення поезії Кобзаря. Деякі розробки є фрагментарними та неглибокими, проте численні публікації, присвячені цій темі, які постійно виходять друком у періодиці, засвідчують активний інтерес до неї.

 


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: