


Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти навчання читання та його роль в процесі навчання мовного спілкування на уроках англійської мови в середній школі
1.1. Психологічні особливості навчання читання іноземною мовою
1.2. Роль мультимедійних навчальних програм у процесі вивчення англійської мови
Розділ ІІ. Особливості навчання техніці читання учнів середньої школи на основі використання англомовних мультимедійних програм
2.1. Особливості використання мультимедійних технологій у процесі навчання читання на уроках англійської мови у середній ланці загальноосвітньої школи
2.2. Методологія використання англомовних мультимедійних програм у процесі навчання техніці читання учнів середньої школи
2.3. Оптимізація навчання читання з використанням аудіокнижок художніх творів
Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності використання англомовних мультимедійних програм у процесі навчання техніці читання учнів середньої школи
3.1. Організація експерименту
3.2. Проведення та інтерпретація результатів експерименту
Висновки
Перелік літератури
Додатки
Висновок:
Навчання читання англійською мовою є невід’ємною частиною навчального процесу в цілому. Знайомство з мовою за допомогою читання необхідно, так як це дозволяє удосконалювати англійську мову, розширювати лексичний запас, знайомитися з культурною спадщиною, мати можливість знайомитися і насолоджуватися читанням неадаптованої літератури в оригіналі, згодом без необхідності використання словника.
Читання тісно пов’язане з іншими видами мовленнєвої діяльності: письмом, аудіюванням, мовленням. Учні повинні користуватися читанням для засвоєння мовного та лексичного матеріалу та оволодіти читанням як джерелом інформації. Оволодіння вмінням добре читати робить реальним і можливим досягнення виховних, освітніх, розвиваючих цілей у процесі вивчення мови.
Читання і в сучасному світі є оптимальним способом передачі інформації, і людина, що вільно читає і розбирається у якісній літературі, людина, вільно адаптується в інформаційному потоці, має більше шансів до успішного розвитку і розширення своїх можливостей. Також навчання читання англійською мовою, є прекрасним інструментом для розвитку усного мовлення, відточування навичок грамотного вимови і сприйняття мови на слух. Читаючи книги англійською мовою, учні не тільки знайомляться з особливостями літературної англійської мови, але і більш органічно і легко запам’ятовують різні мовні звороти, нові слова, складні терміни, оригінальні висловлювання і афоризми великих філософів і авторів.
Упровадження сучасних та інноваційних підходів до викладання англійської мови студентам є використанням мультимедійних засобів навчання. Усі ці технічні засоби значно змінюють можливості викладача, роблять заняття більш насиченим і продуктивним. З’являється таке поняття, як технічна насиченість уроку. Мультимедійні проектори дають можливість матричної презентації матеріалу, яка відриває студента і викладача від друкованого тексту, від послідовного зчитування та заучування напам’ять. З’являється нова методика викладання – мультимедійна технологія. На нашу думку, правильне і системне використання цієї методики дає можливість збільшити обсяг навчального матеріалу в десятки разів, досягнути достатньо високого рівня володіння англійською мовою.
Також вважаємо, що для постановки правильного бездоганної англійської вимови, важливі заняття безпосередньо з носієм мови. В якості додаткових опцій для занять рекомендується звертатися до аудіокниги на іноземній мові. У цьому випадку учні вчаться сприймати мову носія мови на слух, вловлюють фонетичні тонкощі вимови, шліфують і відточують навички, набуті в процесі вивчення мови.
Підсумки практичного застосування мультимедійних програм у процесі навчання техніці читання, представлені у розділі 3, наочно демонструють позитивний результат нашої дослідницької роботи. В цілому, роботу можна вважати успішною, так як цілі і завдання, поставлені на початку дослідження, були досягнуті, гіпотези частково підтверджена.
Таким чином, використання мультимедійних технологій на уроках іноземної мови – це ефективний засіб навчання школярів.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com