перейти на сайт>>

Організація психологічного супроводу дітей з ООП в умовах інклюзивною навчання

ID роботи: 10941
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 150 грн.



НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми:

Вступ

Розділ 1 Теоретичні засади психологічного супроводу дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання

1.1 Поняття психологічний супровід, його напрями, завдання та етапи

1.2. Практичний психолог в інклюзивному середовищі, основні напрямки його роботи

Розділ 2 Особливості організації психологічного супроводу дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання

2.1 Аналіз найбільш типових психологічних проблем, над якими працює практичний психолог з дітьми з ООП в інклюзивному закладі

2.2 Програма психокорекційної  роботи з розвитку мотивації до навчання дітей з ООП

Висновок

Список використаної літератури

Додатки