


Змiст:
Вступ
1. Професійний підбір персоналу як складова кадрової роботи сучасного підприємства
1.1. Відбір працівників як важливий елемент формування трудового колективу
2.2. Пошук і добір персоналу
1.3. Джерела наймання персоналу
2. Особливості Навчання персоналу готелю
2.1. Варіанти навчання персоналу готелів: їх переваги та недоліки
2.2. Значення тренінгів у навчанні персоналу готелю
Висновок
Список літератури
Висновок:
В результаті аналізу процесу управління людськими ресурсами в сфері гостинності, можна зробити наступні висновки:
Процес формування кадрового потенціалу підприємств в сфері гостинності повинен мати системний характер – його необхідно погоджувати із загальною стратегією готельного підприємства.
Присутність менеджера по кадрам обов'язкова на всіх стадіях наймання і відбору персоналу, тому що він реалізує загальний процес формування кадрового потенціалу готельного підприємства.
У готельних комплексах необхідно створювати спеціальний підрозділ по навчанню персоналу й переносити відповідальність за професійну підготовку кадрів з менеджерів підрозділів на незалежного фахівця – менеджера з виробничого навчання (mentor).
Оцінка результатів роботи персоналу повинна бути чесною й неупередженою. Саме результат роботи, а не особистість, має стати предметом аналізу. Інформування щодо критеріїв – є необхідною умовою проведення процедури оцінювання. Критерії оцінювання мають бути простими, конкретними й зрозумілими.
В даний час готелі відчувають нестачу професійних кадрів: спостерігається дефіцит сучасних знань у працівників із стажем і непідготовленість до діяльності в конкретному готелі у випускників учбових закладів. Зростаюча потреба в готельному персоналі поки не може бути задоволена профільними учбовими закладами. Вона забезпечується за рахунок притоку працівників з інших сфер діяльності, які часто мають поверхневе уявлення про специфіку роботи в готелі.
Стратегічно мислячі керівники усвідомлюють, що підвищення кваліфікації персоналу – необхідна умова підвищення конкурентоспроможності готелю. При цьому вони не тільки привертають професійних викладачів, але і самі активно беруть участь в процесі навчання.
Модель організації процесу навчання складається з трьох стадій:
- аналіз необхідності в навчанні, включаючи визначення цілей і завдань управління;
- організація навчання;
- оцінка результатів навчання.
Навчання завжди спричиняє за собою зміни. Теоретики менеджменту із самого початку усвідомили проблему опору змінам в організації. «Тривога навчання» лежить в основі будь-якого опору змінам». Навчання може відбуватися тільки тоді, коли «тривога виживання» перевищує «тривогу навчання». Можна збільшити «тривогу виживання», загрожуючи людям втратою роботи або матеріальних благ. Інша можливість – зменшити «тривогу навчання» шляхом створення сприятливої атмосфери для того, що «забуває старого» і вивчення нового.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com