перейти на сайт>>

Організація та шляхи удосконалення формування асортименту товарів у роздрібній торгівельній мережі на прикладі ТЦ „Росія” супермаркет „Мандарин”

ID роботи: 1272
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ
1. Стан торгівлі в україні на сучасному етапі
2. Характеристика магазину тц „росія” супермаркет „мандарин”
3. Формування асортименту товарів в роздрібній торговій мережі
3.1. Поняття про торгівельний асортимент та фактори, які визначають його побудову на підприємстві роздрібної торгівлі
3.2. Порядок формування асортименту товарів в магазині
4. Керування товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі
5. Висновки та пропозиції по покращенню формуванню асортименту магазина
Список використаної літератури



Висновок:

Асортимент ціни і збут – це три кити, на яких тримається торгове підприємство. Успішна реалізація кожного з них окремо не дає ефекту, який можна було б одержати, пов'язавши всіх трьох між собою. Т.ч., залежність асортименту і цін виражається тим, що рівень закупівельних цін впливає на формування асортименту, а існуючий асортимент, його ширина і глибина впливають на установку відпускних цін. Ціна впливає на організацію збутової політики, а збут, у свою чергу, робить вплив на формування ціни.
Супермаркет „Мандарин” має величезний потенціал розвитку. На даний момент діяльність підприємства не можна оцінити як оптимальну. Аналізуючи роботу підприємства можна сказати, що підприємство приносило реальний прибуток.
Таким чином, управління формуванням асортименту, установкою цін і розробкою збутової політики необхідно здійснювати, враховуючи зв'язки між ними. Зважаючи на постійно змінну кон'юнктуру ринку, і асортимент, і ціни, і збут необхідно регулярно переглядати і оцінювати результат від введення тих або інших змін.
В даний час лише деякі торгові фірми відносяться до формування асортиментній, ціновій і збутовій політиці так серйозно, як це написано в більшості книг. Це дає їм певні переваги – знати ринок, з найбільшою вірогідністю передбачати поведінку попиту, завойовувати покупців і ін. Набуваючи, таким чином, фінансову потужність такі підприємства стають серйозною перешкодою на шляху розвитку дрібних оптових фірм. Внаслідок чого дрібні фірми, що працюють в близькому сегменті, вимушені знаходити обхідні шляхи.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: