перейти на сайт>>

Організація BTL-кампанії

ID роботи: 8457
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

Вступ

1. BTL-складова комунікаційного менеджменту

2. Сутність BTL-технологій в реалізації стратегій компанії

2.1. Сутність event-marketing

2.2. Стимулювання збуту

2.3. Сутність презентацій

2.4. Причини популярності BTL-кампаній в комунікаційної стратегії компанії

3. Використання BTL-кампаній в діяльності   Київського університету ринкових відносин

Висновки

Література

Додатки



Висновок:

Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що особливістю сучасного розвитку сучасного бізнесу є пряма залежність між рівнем інформатизації й інноваційності комплексу маркетингу на підприємстві та ефективністю його діяльності. Це означає неминуче збільшення ємності BTL-ринку інтерактивних медіа і реклами  в усьому світі.

Традиційно вважається, що до технологій BTL відносяться різні форми event-маркетингу, стимулювання збуту, презентації, виставки  та інш.

Організація спеціальних заходів має на меті створити емоційний зв’язок між компанією і споживачем, що призводить до підвищення рівня лояльності клієнтів до фірми. За допомогою подієвої комунікації можна підвищити обсяг продажу, збільшити прихильність клієнтів, а також отримати широке висвітлення в мас-медіа. При цьому, спеціальні заходи повинні вписуватися в єдину стратегію просування бренду. Рекламні комунікації спеціальних заходів дозволяють найбільш ефективно донести необхідну інформацію до споживачів і сформувати стійку емоційну прихильність цільової аудиторії до компанії. Можна сказати, що BTL-маркетинг сприяє більш ефективному управлінню емоційним фоном клієнтів в цілях формування лояльного ставлення до компанії.

BTL-маркетинг має безліч переваг: забезпечує велике охоплення цільової аудиторії, сприяє створенню позитивного іміджу серед клієнтів і партнерів.

Ефективне планування використання інструментарію BTL- комунікацій спрямоване на вирішення конкретних маркетингових завдань (залучення нових споживачів, стимулювання повторних відвідувань, збільшення середнього чека, підвищення впізнаваності бренду і т.д.) і вплив на показники життєздатності бренду (ступінь популярності, частка ринку, обсяг продажів, рівень лояльності і т.д.), дозволяє підприємству нівелювати ризики, пов’язані з інвестуванням значних коштів у маркетингові комунікації.

Більшість акцій спрямовані на вирішення короткострокових завдань: познайомити споживача з новим товаром (дегустація, роздача зразків), розширити аудиторію, утримати існуючих споживачів (всілякі бонуси), підтримати повторну покупку (різні знижки).

Варто відзначити і довгостроковий ефект подієвого маркетингу: комунікація зі споживачем починається задовго до самого заходу через анонси та прес-релізи і продовжується після події за допомогою звітів і публікацій в мас-медіа. BTL-маркетинг дозволяє проводити прямі продажі за рахунок прив’язування їх до заходу, хоча концепція заходу не завжди передбачає продаж товарів.

За допомогою BTL компанії можуть вирішити багато важливих завдань.

По-перше, швидко збільшити рівень продажів. Промо-акції розраховані на короткостроковий ефект, але він вже одразу буде помітний. По-друге, сформувати позитивне ставлення до фірми. На думку психологів, 90% рішень приймаються емоційно, і це можна виграшно використовувати в своїх цілях.

Добре організована і проведена промо-акція не залишить байдужими споживачів, що дозволить завоювати їх лояльність. BTL-технології є найефективнішими інструментами формування позитивних асоціацій, пов’язаних з даною маркою. Динаміка розвитку Below-the-line на Заході і в Україні змушує все більшу кількість потенційних клієнтів замислитися про перспективи цього сегмента ринку реклами.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: