перейти на сайт>>

Планування доходів торгівельного підприємства

ID роботи: 1101
Тип роботи:
Об'єм: 25 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні основи планування доходів торгового підприємства
2. Організаційно–економічна характеристика підприємства
3. Аналіз доходів підприємства за звітний період
4. Планування доходів підприємства
5. Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки



Висновок:

Прибуток - одна з форм чистого доходу в умовах розвинутих товарно-грошових відносин, що виражає вартість додаткового і частково необхідного продукту.

Отримання доходів створює основу для самофінансування підприємства за умови, що їх розмір достатній для покриття витрат підприємства з реалізації товарів та інших видів діяльності, виконання зобов’язань перед бюджетом на утворення чистого прибутку.

Розмір отриманих доходів визначає економічну стратегію підприємства з питань управління матеріальними ресурсами та витратами, персоналом підприємства і оплатою його праці. Податковою, інвестиційною, дивідендною політикою підприємства.

Водночас можливості підприємства щодо успішного продажу і своєї продукції (товарів, послуг) і отримання доходів залежать від ефективності організації торговельно-технологічних процесів, ступеня використання наявного ресурсного потенціалу, раціональності здійснених витрат тощо.

У даній курсовій роботі були розроблені організаційно-технічні заходи вдосконалення діяльності ЗАТ „Альтавір” та заходи щодо збільшення прибутку підприємства. На підставі проведеного дослідження можна зробити наступні короткі висновки.

Не дивлячись на зростання товарообігу в організації за 2009-2010 рр. більш ніж в 2 рази спостерігається зниження показника рентабельності з 12,3 до 7,2%, або на 5,1 пункту. В першу чергу це обумовлено значним зростанням витрат звернення, які за даний період зросли майже в 3 рази і зниженням рівня валового доходу у зв'язку з пониженням відсотка торгової націнки.

За останні 2 роки на досліджуваному торговому підприємстві відбулися помітні зміни в структурі балансового прибутку. Так, якщо в 2009 році на долю прибутку, одержаного від основної – торгово-комерційної діяльності підприємства – доводилося 75,3% балансового прибутку, а 24,7% на прибуток від іншої реалізації (реалізація частини основних коштів, нематеріальних активів), то в 2010 році 91,8% всього балансового прибутку організація одержала від оптового і роздрібного продажу обробних матеріалів і лише 8,2% від іншої реалізації. Це указує на поглиблення торгової спеціалізації підприємства.

У ЗАТ „Альтавір” на майбутню перспективу намітилися наступні напрями вдосконалення діяльності даного підприємства:

1) розширення торгового бізнесу за рахунок збільшення асортименту пропонованої продукції, що спричинить приріст товарообігу у розмірі 8064,28 тис. грн.;

2) підвищення культури обслуговування покупців за рахунок розширення переліку пропонованих послуг і впровадження нових форм обслуговування покупців, що спричинить приріст товарообігу у розмірі 840 тис. грн.

Розроблені організаційно-технічні заходи є економічно доцільними, оскільки дозволять збільшити суму балансового прибутку фірми на 3601,63 тис. грн.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: