перейти на сайт>>

Проблеми соціалізації дошкільників з нерозвиненою мовою

ID роботи: 1599
Тип роботи:
Об'єм: 10 стор.
Вартiсть: 20 грн.


Змiст:

Вступ
1. Значення мовлення для загального розвитку дитини
2. Поняття соціальної поведінки та особливості її формування у дітей з недорозвиненням мовлення
3. Проблема соціалізації дошкільників з недорозвиненням мови
Висновок
Література



Висновок:

Дитині із загальним недорозвиненням мови потрібна постійна допомога для формування здатності регулювати свою поведінку, і чим раніше вона буде надана, тим більш оптимістичні прогнози його майбутнього соціального і мовного розвитку. Необхідність вирішення проблеми соціального розвитку дітей із загальним недорозвиненням мови зумовила останніми роками підвищену увагу до неї, що знайшло віддзеркалення в розробці відповідних напрямів вивчення, в появі спеціальних дослідницьких лабораторій, серйозних наукових робіт.
Таким чином, важливим для корекційної педагогіки є розуміння інтеграції дітей у соціальне середовище, тому що часто маючи певний запас знань і володіючи певними навичками, учні не використовують їх під час практичної діяльності. Постає питання: чому діти з порушеннями мовлення не використовують свої знання, не користуються набутими уміннями на практиці? Очевидно тому, що таким дітям важко виконувати будь-яке завдання розумового чи практичного характеру. Набуті знання та уміння стають безсистемними, уривчастими, нестійкими.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: