перейти на сайт>>

Проблеми сучасного прочитання літературних творів у 8-му класі загальноосвітньої школи.

ID роботи: 1430
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
1. Проблема сучасного прочитання творів літературної класики
1.1. Актуальні проблеми викладання сучасної української літературної мови
1.2. Методика викладання української літератури у 8 класі
2. Специфіка сучасного прочитання літературного твору в старших класах середньої школи: стан проблеми та методико-дидактичні перспективи
2.1. Принципи сучасного прочитання української літератури в школі
2.2. Нові аспекти прочитання літературиних творів у світлі методологічної перебудови освіти
2.3 Сучасні підходи до вивчення біографії письменників
Висновок
Література



Висновок:

Літературна освіта школярів передбачає не тільки залучення їх до читання різноманітних творів, активізацію читацької діяльності, а й проникнення у природу художнього твору, розуміння особливостей та функцій поетичного слова, його естетичного впливу. Керовані вчителем, школярі мають навчитися не лише усвідомлювати, подобається їм чи не подобається той чи інший твір, а й замислюватися над тим, що саме подобається їм у творі, як створюється художній образ, які прийоми застосовує письменник задля естетичного впливу на читача тощо. Отже, літературна освіта учнів включає в себе передусім осмислене читання, яке відрізняється від простого читання рівнем естетичного сприйняття. І цей рівень має постійно підвищуватись у процесі вивчення української літератури.
Можемо припустити, що результативність літературної підготовки учнів старших класів загальноосвітньої школи значно підвищиться за умов удосконалення і поглиблення змісту шкільного курсу літератури з урахуванням сучасних досягнень літературознавчої науки; послуговування теоретико-літературними відомостями (зокрема, про зміст і форму художнього твору) як інструментарієм системно-цілісного аналізу мистецького явища; різноаспектності аналізу і поєднання його з синтезом – сполученням умовно виокремлених складників змісту і форми в єдине ціле; урізноманітнення практичних спостережень учнів за змістом і формою в процесі аналітичного осмислення твору.
Урок-філософське дослідження як тип заняття з літератури в старшій школі спрямований на формування в учня високого інтегрованого рівня гуманітарного мислення.
Коли за основу береться думка про національну ментальність, філософське дослідження на уроці української літератури межуватиме з психологічним пошуком. Вираз “національна ментальність” на уроці можна заміняти поетичнішим, тож ближчим до нашого предмету – “українська душа”.
Для проведення уроку-філософського дослідження необхідне докладне знайомство вчителя, а з його допомогою й учнів, з певною філософською думкою конкретного мислителя, яка є близькою художньому тексту українського автора, що вивчається. Старшокласники не ототожнюють філософське поняття і художнє явище, а розуміють літературу через філософію. Саме на такому методичному шляху вони усвідомлюють єдність гуманітарного пізнання світу і людини в ньому, неповторність мистецького образу. Молода людина творить зрештою свою філософію існування, яка допоможе їй усвідомлено зробити вибір життєвого шляху.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: