перейти на сайт>>

Проведення маркетингового дослідження готельно-туристського комплексу Києва

ID роботи: 8990
Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І.  Особливості готельно-ресторанного бізнесу

1.1. Поняття готельно-ресторанного бізнесу

1.2. Сутність готельно-ресторанного бізнесу, особливості структури і функціонування

1.3. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній індустрії

Розділ ІІ. Маркетингове дослідження готельно-туристського комплексу Києва

2.1. Київ як центр туристичної діяльності

2.2. Характеристика готельного господарства м. Києва як бази розвитку туризму

2.3. Маркетингове дослідження ринку готельних послуг м. Києва

Розділ ІІІ. Проблеми та перспективи розвитку готельно-туристського комплексу Києва

3.1. Проблеми розвитку готельно-туристського комплексу м. Києва

3.2. Стратегічні цілі та пріоритети розвитку готельно-туристського комплексу м. Києва

Висновки

Список використаної літератури



Висновок:

Отже, підводячи підсумки курсової роботи зазначимо, що перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні тісно переплітаються з туристичним бізнесом.

У зв’язку з політичними та економічними перетвореннями, що відбуваються в Україні, значно розширилися ділові й культурні зв’язки нашої країни зі світом. Це сприяє збільшенню контактів між підприємствами та підвищенню чисельності іноземних і вітчизняних туристів, які прибувають в окремі регіони країни. Виникла необхідність розміщення гостей у комфортабельних готелях з відповідним рівнем сервісу.

Україна, зокрема, Київ та Київська область має великий туристичний потенціал завдяки унікальному географічному розташуванню (між Європою та Росією та іншими країнами СНД). Сприятливі кліматичні умови, наявність численних водних об’єктів, а також джерел мінеральних вод, багатство культурно-історичних пам’яток і визначають роль Київщини як важливого рекреаційного регіону. Столичний регіон України – це привабливий туристичний центр, туристична інфраструктура якого вносить вагому долю в економіку міста.

Позитивний прогноз вірогідний за умови підвищення потоків іноземного групового та індивідуального туризму. До тенденцій, які будуть характеризувати розвиток ринку готельного бізнесу в найближчі роки можна віднести: посилення конкуренції серед існуючих готелів категорії 4-5-зірок у зв’язку зі значним обсягом нової пропозиції, що з’явилася на ринку за останній рік; зниження показників доходності готелів елітного сегменту на фоні збільшення пропозиції; підвищення зацікавленості девелоперів, інвесторів та операторів до сегменту бюджетних готелів, в тому числі міні-готелів на 20-30 номерів та хостелів.

Незважаючи на позитивні зрушення у сфері туризму і готельному бізнесі сьогодні залишаються нагальними наступні проблеми:  необхідність диверсифікації та спеціалізації пропозицій послуг гостинності (відсутні статистичні дані щодо використання житлового сектора в туристичних цілях, зокрема даних про здавання житла іноземцям. У світі спостерігається тенденція до зменшення частки приїжджих, які поселяються у готелях, за рахунок розміщення їх у приватному секторі. Це зберігає значні обсяги капіталовкладень і є досить прибутковим для міського бюджету, за рахунок податків з осіб, які здають свої квартири в оренду);  недосконале державне регулювання;  застаріле технологічне забезпечення;  низька якість послуг; нестача кваліфікованих кадрів;  не розроблені і відповідно не реалізуються комплексні програми розвитку окремих видів туризму та готельного господарства, індустрії розваг;  недостатня реклама тощо.

Вартість готельних послуг у Києві досить висока й постійно зростає, а комфорт та сервіс відстають від міжнародних вимог. Це зумовлено такими економічними чинниками, як інфляція, підвищення цін на комунальні послуги, тощо.

Крім того, слід зазначити, що потребують відродження на якісно новому рівні кемпінги та мотелі для автотуристів.

Вирішення зазначених проблем потребує залучення інвестицій. Фінансова політика у сфері туризму та готельному бізнесі має бути гнучкою і здійснюватись шляхом залучення коштів приватних фірм, благодійних і громадських організацій, іноземних інвестицій, субсидій тощо. Економічні взаємовідносини всіх зацікавлених підприємств, що беруть участь в реконструкції, будівництві, інвестиціях мають бути регламентованими з боку державних органів виконавчої влади.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: