перейти на сайт>>

Процеси глобалізації у світовій індустрії гостинності та туризму

ID роботи: 1901
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Особливості прояву глобалізації на ринку туристичних послуг
1.1. Поняття глобалізації
1.2. Вплив процесі глобалізації на розвиток туристичної сфеи
2. Особливості процесів глобалізації у готельному бізнесі
2.1. Готельні ланцюги як прояв глобалізацій них процесів
2.1. Тенденції глобалізації у сфері провайдерських послуг
Висновок
Використана література



Висновок:

Отже, глобалізація економічного розвитку є однією з головних ознак сучасної цивілізації. Вона охоплює практично всі умови та фактори виробництва туристичних послуг, всі регіони світу. Нині всі країни, хоч і різною мірою, причетні до процесу глобалізації. У такій ситуації економічно слабші країни та їх суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності є надзвичайно вразливими і доволі часто беззахисними перед дією глобальних економічних, фінансових, технологічних та інших чинників. Усе це вимагає своєчасного оцінювання чинників і загроз безпеки зовнішньоекономічної діяльності та обґрунтування відповідних механізмів і конкретних заходів, які б пом’якшували негативний вплив глобалізації на економічний розвиток туристичних підприємств.
Важливим аспектом управління зовнішньоекономічною діяльністю туристичних та готельних підприємств є визначення адекватної, реалістичної оцінки чинників та безпеки її здійснення. Всю сукупність чинників, які впливають на характер та особливості зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств, можна розподілити на дві групи – зовнішні та внутрішні. Зовнішні чинники ЗЕД туристичних підприємств – це зовнішні відносно туризму умови господарювання, середовище розвитку туристичного бізнесу.
Внутрішні чинники – це внутрішні фактори, що безпосередньо пов’язані із туристичною діяльністю. У свою чергу, зовнішні чинники можна поділити на глобальні та національні (прямого й опосередкованого впливу), внутрішні – на об’єктивні та суб’єктивні. Результатом аналізу впливу зовнішніх чинників є оцінка міри комфортності та рівня невизначеності середовища розвитку ЗЕД туристичного підприємства, внутрішніх чинників – оцінка його зовнішньоекономічного потенціалу.
На розвиток зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств України негативний вплив справляють такі організаційно-правові чинники: перманентне реформування інституційно-організаційної структури управління туристичної галуззю в Україні; відсутність домовленостей з Європейським Союзом; недосконалість визначення правового статусу іноземних туристів на території України; наявність значної кількості візових, митних, прикордонних формальностей; недосконалість фінансового забезпечення розвитку туристичної галузі.
Основними детермінантами конкурентних переваг туристичних підприємств України є ресурси ЗЕД туристичних підприємств (туристичні, інфраструктурні, трудові, фінансові); умови попиту на туристичні послуги; рівень розвитку та конкурентоспроможність пов’язаних та підтримувальних галузей (транспорт, зв’язок, громадське харчування, банківсько-страхові послуги); зовнішньоекономічна стратегія туристичних підприємств, структура та конкуренція. Додатковими змінними є туристична політика уряду та випадкові обставини.
Міжнародний туризм є складовою частиною міжнародних відносин, у зв'язку з чим виникає необхідність організації і управління всім комплексом туристичної діяльності як в рамках окремих держав, так і на міжнародному рівні. Важливу роль грає Усесвітня туристська організація, що заснована в 1975 р. і діє під патронажем ООН. Діяльність ВТО концентрується на інформативному просуванні туризму, розширенні його значущості, створенні нової матеріально-технічної бази. До інших не менш важливих міжнародних організацій відноситься Міжнародна Асоціація повітряного транспорту (IATA), головною функцією якої є впорядкування міжнародного комерційного повітряного повідомлення, введення єдиних правил і процедур, встановлення узгоджених тарифів на пасажирські авіаперевезення на міжнародних маршрутах.
Крім міжнародних організацій існують регіональні організації, наприклад Організація економічного співробітництва і розвитку (створена в 1960 р. для реалізації цілей, направлених на досягнення високих темпів безперервного економічного розвитку і зростання світової торгівлі, зокрема на вивчення проблем туризму), або Азіатсько-тихоокеанська туристська асоціація (займається розвитком туризму в 34 країнах АТР).
Таким чином, глобалізацію в туризмі можна визначити як процес різкого посилення туристичних потоків, а також потоків послуг, капіталу, інформації і технологій, національних урядів, що зазвичай не потрапляють під регулювання. Глобалізація має довготривалий характер, а її рушійною силою є, перш за все, революція у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, лібералізація ринків і загострення міжнародної конкуренції.
Глобалізація у сфері туризму – один із основних напрямків в індустрії міжнародних великих компаній. Ці компанії, крім економії у великих масштабах, мають можливості розподіляти ризик між різними ринками, застосовувати сучасні маркетингові схеми доступу на міжнародний ринок праці, а також виграють від активного використання нових технологій.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: