


Змiст:
Вступ
Розділ 1 поняття якості туристичних послуг і критерії їх оцінки
1.1 Поняття якості туристичних послуг
1.2 Критерії оцінки якості туристичних послуг
1.3 Підходи до оцінки якості туристичних послуг, наданими туристичними підприємствами України
Розділ 2 підвищення якості туристичних послуг за умови вибору нового цільового ринку
2.1 Розроблення якості характеру туру
2.2 Вибір цільового ринку і як чинник якісної характеристики туру
2.3 Розрахунок вартості туру в умовах підвищення його якості
Висновки
Література
Висновок:
Проблема забезпечення якості продукції має в сучасному світі універсальний характер. Показники якості, а також проблеми, пов’язані з випуском якісної продукції специфічні для кожної галузі, в тому числі і для сфери туризму. Здатність організаторів (виробників) турів оцінити відповідність послуг, що пропонуються окремими виконавцями різних видів туристичного обслуговування, вимогам, уподобанням, очікуванням і сприйняттю якості з боку клієнтів є невід’ємною умовою ефективного туроперейтинга - якості, як категорії, нормоване і визначається стандартами. Формально рівень якості визначається, як відповідність властивостей продукції та послуг вимогам стандартів. Директивними настановами для створення технологій у сфері управління якістю є міжнародні стандарти ICO (MC ІСО) серії 9000, орієнтовані на встановлення ідентичних норм до аналогічної продукції та послуг у світовому масштабі, в тому числі в сфері туризму. Крім того, різні країни на державному рівні законами та стандартами встановлюють вимоги, які забезпечують безпеку життя, здоров'я і майна споживачів туристичних послуг, охорону навколишнього середовища. Отже, стандарти встановлюються щодо виробництва і споживання туристичного продукту за окремими складовими. Однак, слід відзначити, що незважаючи на всеохоплюючу правову базу, покликану полегшити створення системи якості турпродукту, практика туроперейтинга постійно стикається з різноманітними проблемами, пов’язаними з цим питанням. Специфіка сфери туризму полягає в тому, що її продукт повністю або частково невідчутний, а ефект сервісу оцінюється споживачами в умовах певного емоційного стану, який залежить від великої кількості факторів.
Для успішного ведення туристського бізнесу необхідно не тільки уміти надавати якісні послуги, але і знати кому вони необхідні, чому, для яких цілей. Для цього поводяться маркетингові дослідження.
Правильне розуміння споживачів туристського продукту надають туристичній фірмі можливості:
прогнозувати їх потреби;
виявляти послуги, що мають найбільший попит;
покращувати взаємини з потенційними споживачами;
набувати довіри споживачів за рахунок розуміння їх запитів;
розуміти, чим керується споживач, ухвалюючи рішення про придбання туристських послуг;
з'ясовувати джерела інформації, використовувані при ухваленні рішень про покупку турів;
встановлювати, хто і яким чином робить вплив на вироблення і ухвалення рішення про придбання туристського продукту;
виробляти відповідну стратегію маркетингу і конкретні елементи найбільш ефективного комплексу маркетингу;
створювати систему зворотного зв'язку із споживачами туристських послуг;
налагоджувати ефективну роботу з клієнтами.
Як приклад був розроблений і представлений проект заходів туристичної фірми Турфірми «Інтурист-Луганськ», який спрямований на підвищення якості послуг туристичної фірми.
Значно підвищити якість турпродукту і послуг, які надаються, дозволяють прийоми, напрацьовані маркетинговим досвідом у сфері туристичного обслуговування:
- матеріалізація невідчутного товару (рекламні плакати, буклети, фотографії);
- врахування специфіки закладу в його інтер'єрі, дотримання чистоти і озеленення приміщень, дотримання смаку і стриманості в одязі (формі) працівників;
- досконале управління персоналом і розвиток у всіх працівників менталітету, орієнтованого на клієнта;
- подолання побоювань ризику у клієнтів шляхом особистого ознайомлення персоналу турпідприємства з особливостями функціонування окремих підприємств, які залучаються до сервісного забезпечення турпродукту. Завдяки участі працівників турфірм в ознайомчих (рекламних) турах, пропонуючи певний тур вони можуть поділитися з клієнтом власними враженнями щодо рівня сервісу, що завжди має позитивний вплив;
- адаптація своїх можливостей до попиту: відомо, наприклад, що період шкільних канікул, традиційних відпусток - пік активності в споживанні туристичних послуг. Отже, завданням туроперейтинга є забезпечення максимально широкого асортименту турпродукту в такий період, що, по-перше, дозволяє спрямувати всі потужності і ресурси турфірми на максимальний виробничо-обслуговуючий ефект і, по-друге, створює умови ефективного використання методів управління якістю, підпорядкованого головній меті - задоволення потреб клієнтів. Конструктивним прийомом у «мертвий сезон» є не планування відпусток працівників і скорочення операційних видатків, а перенесення акценту на інший сегмент ринку:
- пошуки можливостей обслуговування учасників конференцій, про які завжди відомо завчасно, проведення ознайомчих турів тощо;
- дотримання постійної якості обслуговування.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com