


Змiст:
Лекция 1. Анимационные услуги в гостинично-ресторанном бизнесе
Список литературы:
Вопросы для самопроверки:
Лекция 2. Качество, безопасность услуг и культура сервисной деятельности
Список литературы:
Контрольные вопросы:
Лекция 3. Деловой этикет и проблемы имиджа в сфере гостеприимства
Список литературы:
Контрольные вопросы:
Лекция 4. Туристско-рекреационный потенциал территории
Список литературы:
Контрольные вопросы:
Лекция 5. Коммуникативные основы работы сотрудников
Список литературы:
Контрольные вопросы:
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com