перейти на сайт>>

Реалізація естетичного виховання дошкільників на цільових прогулянках

ID роботи: 3677
Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

1. Теоретичні засади виховання естетичних почуттів у дітей молодшого дошкільного віку під час цільових прогулянок

1.1. Загальнотеоретичні засади естетичного виховання дітей молодшого дошкільного віку

1.2. Значення  цільових прогулянок для   естетичного виховання дошкільників

2. Експериментальне дослідження реалізації естетичного виховання дошкільників на цільових прогулянках

2.1 Виявлення рівня сформованості естетичних почуттів

2.2 Методика вдосконалення роботи по вихованню естетичних якостей  через формування екологічної культури у молодших дошкільників на цільових прогулянках

2.3 Аналіз і результати дослідження

Висновок

Використана література

Додатки



Висновок:

Дана робота була орієнтована на реалізацію принципів естетичного виховання під час цільових прогулянок  дітей 2-3-х років.

Аналіз теоретичних положень і методичних висновків дозволив надати результати дослідно-експериментальної роботи, проведеної на базі ДНЗ № 38 міста Луганська по вихованню усвідомленого правильного відношення до природи через формування екологічної культури. Показана динаміка зміни рівня сформованості екологічних знань в процесі експериментальної роботи. За інших рівних умов на початковому етапі формування експерименту рівень розвитку дітей в контрольній і експериментальній групах був приблизно однаковий.

У формуючому експерименті ми показали методику вдосконалення реалізації мети дослідження, позначили використані засоби роботи по вихованню екологічної культури дітей молодшого дошкільного віку і її зміст. Експеримент торкнувся двох пори року (кінець осені і початок зими).

Аналіз результатів експериментальної групи до і після формуючого експерименту свідчить про ефективність розробленої нами методики вдосконалення роботи з естетичного виховання. Експериментальна група поліпшила свої результати. Високий рівень розвитку зріс з 10% до 40%, також зросли показники середнього рівня з 40% до 60%, а низького рівня не стало взагалі.

В процесі роботи були відмічені такі зміни: діти помітно розширили свої екологічні уявлення, своє уміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; зріс інтерес до об'єктів і явищ природно-наочного миру, а також емоційна реакція на «непорядки» в їх використанні, оцінні думки про них; з'явилося бажання дотримувати норми і правила поведінки в навколишньому середовищі, спрямовані на збереження цінностей природного миру.

Зрозуміло, дане дослідження не претендує на достатньо повне, оскільки питання все ще залишається актуальним. Проте в плані реалізації естетичного виховання дітей 2-3 років через формування екологічної культури під час цільових прогулянок перероблені відомі методичні аспекти і адаптовані для дітей середнього дошкільного віку в конкретних умовах дитячої установи.

Дана робота спиралася на наступні основні принципи:

-   по-перше, на ретельному, обумовленому віковими можливостями матеріалі;

-   по-друге, інтеграції роботи з різними напрямами виховної роботи і видами діяльності дітей (ознайомлення з природою, ігри);

-   по-третє, активного включення дітей;

-   по-четверте, використання особистого прикладу, який був дуже цінним у вихованні.

Виходячи з аналізу дослідно-експериментальної роботи, можна прийти до висновку, що висунута нами на початку дослідження гіпотеза про те, що виховання усвідомленого правильного відношення дітей до природи здійснюватиметься успішно за визначених правильно створених педагогічних умов підтвердилася.

 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: